kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 21 March 2011

Akibat menunggu waktu MAGHRIB..

Saya sayang mereka...

mama saye..
ayah saye..
anak buah saye..
adik saye..
kakak saye.. 
kawan-kawan saye
insan teristimewa..


Saye sayang mende ini

laptop saye..(3 thun pakai)
henpon saye..(padahal da cam haremmm rupe nye)
skuter saye..(dah lame tak belai and bwk jenjalan,sory scoot ku sayang..)
kasut nike saye (orang bagi)
teddy bear purple saye..(fevret kaler)
barang-barang pemberian orang


saye suke buat ini

berfesbuk..
berblogging..(hobi baru)
bace novel..
tengok tv..
layan k-pop..(biggest fan of 2pm,snsd and suju!)
tgk movie Japan + Korea
berkarouke..(padahal sore cam kanak-kanak ribena)
window shopping..
jalan-jalan kat memane tasik..(tenang hati)
jalan-jalan carik makan..(nak bagi gemok..)


saye suke makan

Fish and chips
McDonald fillet o fish
seeweed (japanese food)
donut Big Apple
ayam masak lemak cili api
ikan pari bakar
asam pedas
sambal petai udang
Secret Recipe cake
aiskrim vanilla
kinder bueno, snikers, cadbury
laksa pedas
tomyam
( arghhhhh jadah nye aku tulis psl makanan nih, terbayang-bayang suda,dah la puase! mental aku mental !!)


dah macam biodata dahhh, rilex nad rilex,dah pukui 6 pon,kejap je lagi nak berbuke..aishhhh!
Kesimpulan nye disini saye menulis sebab nak menghabiskan mase, konon-konon pas menulis ni tetibe berkate "aikkk,dah pukul 7?" padahal belum lagi...nak abeskan waktu ngan blogwalking lah pasni..pastu tetibe berkate.."hah!! dah pukul 8??!" haha!















4 comments:

afiqazizan said...

baik gi start scoot awk tu..tkut da lme tak start..nanti susah nak start scoot awk tu..hehe.

Nurnadrah said...

afiqazizan..itu lah pasal..dah lame xstart ni,kang merajuk lak scoot tuh langsung xleh start..huhu

afiqazizan said...

haha merajuk ya..kelakar..hehe.

numasara said...

tunggu saya balik, saya tolong start kan scoot tuh... hahaha... kan kan kan?