kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 10 March 2011

I NEED SOMEBODY HELP!!

Help!! 
how to put image on this blog??
i try but cannot lah?
aishh!!

p/s : u are soooo not into IT bagai, mmg mls nk ngedit bagai, sampai bile blog ini tak akan maju ok.

nad : saya memang tak nak blog ni maju sangat..sebab nanti da femes ramai stalkers and haters..(haha perasan gile siot)
tak suke kene kacau..
suke hidup dalam dunia sendri saye ajer..




saya menggunakan caption merah lagi besar adalah kerana saya betol-betol perlu bantuannnn
Blog saya sangat kosong dan tak menarik !!




3 comments:

numasara said...

ni dah ok la nad... juz tambah widget2 sket... lagi advanced masukkan lagu korea...mcm saya...
hahahaha.... :)

Nurnadrah said...

haha mas..xmo msuk lagu la..nanti nk bukak dgr lagu tsekat2 xbest..huhu..nk edit header lg ni xpueh ati lg cam kanak2 ribena

numasara said...

kite punye lagu ok.... even line uspot cam siput, lagu kuar jugak... so dengar lagu sendri jer... hahaha....