kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 18 March 2011

KeGILAan aku, KeGERAMan aku, KeSAYANGan aku

Hi semua? dah mamam? aku belom.(aih da dekat pukul4 ni tak makan lagi?)
lohh..aku puase la...puase ganti! hukhuk..(baru nak ganti ke cik nadd,hampess..)

Ok untuk entry kali ni aku nak story mory la pasal budak kecik nih.
Dania..name diberi..anak buah aku..1st anak buah aku. So korang pepaham la kalau da 1st tu memang asik ngadap die jela kan.. Sminggu skali akak aku akan balik bawak die..sampai-sampai umah terus kene serbu dak kecik ni,tak bagi peluang langsung! haha nasib la ko Dania, asal ko comel sangat? Ni aku nak tunjuk gambar-gambar die nih..check it out bebeh!




tadaaaa!! Dania pandai senyum senget tau..aishhhh geram aku tengok! (picture ini dicurik drpd blog Dania,hakhak!)
ha jangan tak tahu Dania pon ade blog tau..ayah die yang buatkan..tapi tak aktif sangat...grrrrrr! abang apiz, rajin2 la upload pic Dania terbaru kt blogggggg!!




Time Dania da pandai merangkak!


Dania meniarap(dagu mahal tuh!)

Lepas bangun tido sempat lagi dak kecik ni posing. (ada bakat jadi model tak?)




This is latest picture from Dania..cakkkkk,..ngeeee..geram3x! ah pengsan jap akibat melihat kecomelan terlampau!


Dulu time kat poli, tiap minggu sanggup aku balik rumah semate-mate nak tengok dak kecik ni,time tu akak aku berpantang kat rumah. Memang seronok kan dapat anak buah baru,  Selalu aku borak-borak ngan Dania ni..(walaupon tak paham ape kejadah nye yang dak kecik ni dok bising-bising bahase die..huhu)


Aku : Dania sayang mak ngah tak?
Dania : aaaaaa gagagag
Aku : da besar Dania nak jadi ape?
Dania : aaaamammma
Aku : tayunk Dania..eeee geram3.. (sambil picit-picit pipi, cubit-cubit dagu, gigit-gigit tangan kecik molek Dania)
argggggghhhhh gile sebantar!)
Dania : uweeekkkkkk!


hah! alamak! hahahaha!



 Sekarang Dania dah pon nak masuk 7bulan.. ha esok la Dania 7bulan..waa...kejap jer sayunk mak ngah ni da besar erkk, dah pandai diri-diri dah..bukan main lagi! Bersabar la wahai hati menunggu kepulangan DANIA, warghhhhh!  



p/s : takde gambar aku bersame Dania diletak kan kat dalam ni bukan bermakne takde gambar aku ngan dak kecik ni..tapi pic sume kat rumah, so free hair takkan nak letak jugak..auratttt!










2 comments:

numasara said...

tunggu lagi 7 bulan, saya pun bakal jadi mak ngah.... :)

Nurnadrah said...

ade geng makngah..ehehe