kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 29 March 2011

Lelaki sukar lupe CINTA PERTAMA?

Salam..

     Ade pernah aku dengar, bagi lelaki ni, cinta pertame sukar dilupakan, cinta kedua jadi pengajaran, cinta ketiga kekal berpanjangan, betoi ke? Entah mane aku dengar ni ha? lupe sudah..tapi yang kebanyakkan nye cinta pertame bagi lelaki ni dorang memang susah nak lupe eh?

    Aku pon ade cinte pertame gak tapi rase nyer cinte monyet je zaman skolah-skolah dulu..itu kire cinte jugak ker? Nak kate lupe trus tak jugak, nak kate teringat-ingat pon tak jugak, tapi aku dan cinte pertame aku tuh sekarang dah jadi member, orait what? lagi best tau kawan-kawan camni..hukhuk!

    Tapi LELAKI ni sangat misteri kan..walau nampak sempoi, macho, muke ganaz, cool, bajet ensem, dalam hati tetap ade taman..kadang tu lagi sensitif dari pompuan..pelik pelik.. Aku nak tanye la pada kaum lelaki nih, betol ke korang susah lupe cinte pertame? kenape erk erk erk?






p/s : pernah kenal lelaki yang amat dashyat sensitippp..iskkk!!! sentap memanjang.

6 comments:

solo molo said...

ada yg cakap cinta pertama tue yg paling susah nak lupe...
tak taula betol ker tak...


entry terbaru > http://solomolo.blogspot.com/2011/03/sel-sel-minda.html

afiqazizan said...

saya tak susah pun nak lupakan cinta pertama..so camna..haha..by the way sape laki yang awk cakap sensitif sangat tu?

ieman said...

mmg sgt sussah untuk dilupakan..tapi bile dah masuk cinta kedue susah nak cinta pompuan tu samaa mcm cinta dekat yg petame

fyna said...

depend pada diri sendiri kot..
hehehe...



jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Nurnadrah said...

solo molo = tulah..tu yg nk tnye pendpt laki sendri tu

afiqazizan = awk lain kot..laki tu?adela..bkn awk knl pon..he

ieman = ha kan...kesian la awek berikut lelaki tu,xdpt ksh syg mcm yg petame..untung nye jd yg petame.

fyna = btol la tuh..he

afiqazizan said...

ohh..saya tak kenal..ingatkan saya kenal..hehe.