kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 28 March 2011

Oh saye suke sangat !! Ade si kecik ini..



SALAM..
Ingat kan ari ni seharian nak lepaking kat rumah jer stelah penat konvo semalam tak abes lagi..
Tapi akak ajak pegi IKEA plak..ahhh! ikut aje lahh, kang duk umah layan perasaan je plak keje nyer..hukhuk!
Amek gambar Dania je banyak..cis..belog ni dipenuhi pic si Dania jer..ni belog aku ke belog Dania ntah la..haha..





Tadaaa..selambe badak je Dania melandingkan diri kat katil di IKEA tuh,tapi memang bole je pon..takde tulis DILARANG DUDUK or so whatever..





                                                Bahagia ditolak dalam kete tolak..






ok sile senget kan kepale anda pabila melihat pic ini..tadi da setting baik,tapi tertekan lagi kot..pastu dah malas nak edit balik.. sile lihat muke aku yang memerah berbanding si putih Dania..hampess..bile tah nak cerah cam Dania..





                                               Inilah ummi Dania a.k.a my sister..






Pastu sempat singgah TESCO beli barang sikit..Dania duk dalam troli yang ade tempat bayi nih..cumill jer..elok lak die sengih2 time troli bergetar-getar..hampess..kecomelan jelas ternyata!



p/s : Saye suke berjalan !!








1 comment:

aLieF si Muncung ManiS said...

kenapa alief tak dpt tgok gambar dania ni..huhuhuhu..alief nak tgok gak kecomelan dia dalam troli tu..huhu