kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 30 March 2011

SENARAI KESYUKURAN AKU

AWASSS!! Entry ini mungkin sedikit panjang bagi korang yang malas nak membace !!
Aku dah lame nak wat mende ni, iaitu SENARAI KESYUKURAN AKU..pernah bace kat blog HZ and ade beberape blog lain jugak yang buat,sikalang wa punya turn ma...korang pon kalau nak buat, sila lah..ok lets check it out bebeh...


  1. Aku bersyukur punya family yang lengkap = mama ayah kakak adik + abang ipar dan anak buah sorang
  2. Aku bersyukur ade kawan-kawan yang sudi kawan dengan aku
  3. Aku bersyukur dapat beli lappy ni mase sem 1 pakai duit PTPTN
  4. Aku bersyukur ade berokband ni dan dibayar oleh kakak ku,hukhuk!
  5. Aku bersyukur mampu jalan-jalan sorang kat KL gune KTM,LRT,MONOREL tanpa sesat.
  6. Aku bersyukur badan aku sihat susah dapat penyakit seperti demam
  7. Aku bersyukur dapat hidup beserderhana,tak susah.
  8. Aku bersyukur boleh bergelak riang bersama kawan-kawan tercinta
  9. Aku bersyukur tinggi aku 163cm
  10. Aku bersyukur berat selalu maintain antare 47-53kg sahaje
  11. Aku bersyukur boleh makan yang sedap-sedap mama masak
  12. Aku bersyukur reti la jugak masak walau yang simple-simple
  13. Aku bersyukur dapat belajar di PSIS (sekarang da grad)
  14. Aku bersyukur aku pindah ke Rawang,kalau tak dulu duduk Keramat mesti aku sosial lebeh
  15. Aku bersyukur Malaysia aman makmur sejahtera tanpa bencana alam yang teruk dan perang
  16. Aku bersyukur pakai henpon,walau henpon murah
  17. Aku bersyukur ade lesen moto
  18. Aku bersyukur mase terdesak takde transpot nak ke kelas duduk rumah sewe ayah belikan SKUTER
  19. Aku bersyukur aku bertudung sejak darjah 4
  20. Aku bersyukur aku dah pandai berenang
  21. Aku bersyukur buat praktikal kat TAMAN PERTANIAN MALAYSIA,SHAH ALAM mase sem4
  22. Aku bersyukur reti membace menulis menaip dan sebagai nye
  23. Aku bersyukur boleh makan ape saje tanpa allergic
  24. Aku bersyukur ade orang sayang aku sampai sekarang
  25. Aku bersyukur ALLAH jadikan aku sebaik-baik kejadian tanpa cacat. hanya rabun!huhu
  26. Aku bersyukur aku punya bilik yang cantik lengkap tersusun walau bersepah
  27. Aku bersyukur aku masih laku,hahaha bole tak?
  28. Aku bersyukur aku seorang penyabar
  29. Aku bersyukur dapat melihat langit biru disiang hari dan langit berbintang dimalam hari
  30. Aku bersyukur dapat menghirup oksigen di bumi MALAYSIA
  31. Aku bersyukur aku seorang ISLAM
  32. Aku bersyukur aku seorang PEREMPUAN
  33. Aku bersyukur aku ambik kos pelancongan
  34. Aku bersyukur punyai blog ini
  35. Aku bersyukur mampu menyayangi dan disayangi


Letih wehh..kalau ade senarai kesyukuran aku yang lain aku tambah,ni baru sikit beb,sebenar nya kite kene bersyukur dengan segale-gale nye..kan? anda bagaimana?senaraikanlah senarai kesyukuran anda..takdelah kite leka..

sekain sekian untuk kali ini..Assalamualaikum..




5 comments:

solo molo said...

bersyukur atas segalanya...



entry terbaru >
http://solomolo.blogspot.com/2011/03/kecik-kecik-dah-kedekut.html

kocix! said...

syukurla ko ade kerajinan wat mende camni..hihi

Nurnadrah said...

solo molo = ye,harus!

kocix = hampeh,rajin tak rajin je nih,harus mengrajinkn diri,kekeke

afiqazizan said...

lesen kete bile..hehe..wahhh pandai berenang..saya ni wat malu je tak pandai..haha..one more thing..kekalkan bertudung forever and ever.

Nurnadrah said...

afiqazizan = erkk lesen kete tu yang xtau bile tuh..huhu..yer..4ever and ever..:)