kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 20 April 2011

GERAM SUNGGUH !!!!! comel sangat la tuh?

Salam..

Hari ni jadi babysitter jap..
Jage si kecik Dania yang akak aku tinggalkan seminggu kat rumah..
Best......

Dengar Dania berceloteh bahase die..
Dania baru masuk 8 bulan tau..
Dania dah pandai pegang botol sendiri tapi malas,nak jugak orang pegangkan,manje !
Dania dah tumbuh gigi tau..2 batang belah bawah,kiuttt je tengok
Dania dah pandai pok-pok amai tau..kalau kite nyanyi die pun tepuk tangan die kelepap kelepek bunyik..
Dania dah pandai panggil orang tau.."huhhh" die panggil dari jauh..
Dania dah pandai berdiri 5saat lepas tangan tau..seriau je bile die buat camtu takut jatuh.
Macam-macam lah Dania dah pandai..wee~

Nah amik tengok Dania bersuka ria..
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

Dania kata aaaaaaaaa....



p/s : teringat ajar DANIA sesuatu..bile kite tunduk kan kepale kite, die pun ikut tundukkan sampai terhantuk dahi..bile kite dongak die ikut,kite tunduk balik sikit pastu die bagi dahi nak suruh ciumm..banyak kali ulang-ulang..heeee~

3 comments:

MiSzy DiaN said...

comel..
jeles nie sbb anak buah dian kt nilai skrg.. nda dpt laa maw tgk dia membesar di dpn mata sndiri taw.. hehehe..

MissNadh said...

hehe..jauh nye kat nilai..tp dekat dengan saye dah..naik komuter dah sampai..hihi

afiqazizan said...

bgus2..belajar untuk jadi seorang ibu yang baik..hehe.