kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 28 April 2011

Gile ape??

Salam..

Ape yang gilenya?hah..ni lah..aku lah gilaa..nak tahu ape yang gile??

Boleh pulak aku arini eh petang semalam tidur tak ingat dunia macam orang pengsan dah,bangun-bangun,makkkk!!! dah pukul 2 a.m??? dah tu sampai la ni tak boleh tidur dah..

Ape yang aku penat sangat tak tahu lah?tak kan duduk rumah je penat dasyat gile kot? sampaikan anak buah aku balik sini pun aku tak sedar?arghhhh...dah kene tunggu pagi kang die jage baru boleh menatap die..iskk..

Btw..aku jarang tidur lena yang tersangat lena sebab pantang dengar bunyi mesti terjage,even vibrate phone pun aku tersedar.,tapi bile dah lena sampai pengsan tak sedar ape tu memang aku penat sangat la tuh..

Ni mesti sebab hujan petang tadi ni,so tak boleh nak online kang kene petir..*erkk salah kan hujan plak?..


          
motif gambar nih?? entah








notakecik : lapo la pulak,nak makan ape nih?

2 comments:

afiqazizan said...

kalau dah penat sangat-sangat..memang tak terjaga dari tidur dah..masak la nad kalau lapar.

prinCe arCher said...

apa pun tak boleh...heee