kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 25 April 2011

Hai ! Aku dah KEMBALI

Salam..

First of all,Syukur ALHAMDULILLAH selamat sampai ke rumah dengan jayanya selamatnya. 2 hari 3 malam di Cherating sangat menenangkan..(bajet selame ni serabot)..:p

Day 1 sampai pun dah petang,just jenjalan pantai dan teman adik mandi laut pastu mandi swimming pool pulak..aku tak mandi,tapi paras pinggang dan ke bawah basah,jadahhh !

Day 2, baru sibuk mandi,mandi laut sikit-sikit je,(takut ade shark) kihkih..main-main pasir sambil ombak membantai kaki ku..pastu baru terjun swimming pool,semputttt !! hakhak..petang tu kami anak beranak konker pool sebab petang ahad sume dah check out,hoho..

Day 3, adik, akak and abg ipar aku mandi pool pepagi,aku duk rilex dalam bilik..tengok tv,layan MHI,layan chef wan punye show,layan ewah-ewah..pejadah tah aku ni..rase malas je nak terjun pool,huhu

Dania (anak buah aku) pun mandi tau..kat laut die nangis,takut la tu kene ombak,tapi kat pool....mak aihh,seronok bukan men ! hampeh dania ni milih tempat lak nak mandi macam mak ngah die. ngee..

Ekceli ade kiosk internet tau..so aku usha-usha la,konon leh online nak hupdet blog,tanye reception die kate sejam RM20,hakhak ! sile mampus ! di ulangi RM20 !!! sejam sahaje..pehh..terus batalkan niat anda !

Best-best..servis bagus,kemudahan perfect..hah lagi satu lupe nak cite..ayah aku petang-petang tu die lepak restoran ngadap pantai sambil pekene teh..gelas sederhana jek..sile tanye berape harge? RM10.90 segelas teh!! wawawa...leh minum seminggu kat mamak..pehh..Mase sampai aku ade gak lepak makan dengan family kat situ..takyah tahu la harge semua,yang pasti aku nasihat kan baik kau orang makan makanan yang ade jual kat luar..lagi sedap..serius !!


HOLIDAY VILLA CHERATING,kat sini la aku nginap,haa,,pool tu la aku mandi mande..bilik aku kat depan pool belah kanan korang tu..huhu..gambar sume dalam hanpon akak aku,so tak bleh nak upload skang ! uwahh!





notakecik : nasib baik tak sunburn !!

7 comments:

afiqazizan said...

wahhh beznya..dapat mandi kat swimming pool..bberapa bulan lepas..fiq ade pergi kat legend resort..dekat2 cherating gak..macam biasa swimming pool jadi tempat utama fiq lepak2..haha.

MissNadh said...

owh..legend resort selang beberape buah je dari tempat nad ni.

tahu xpe..sonok kan lepak pool..huhu

Syuhadah Razali said...

hai missnadh..adah followers ke 172..dan MN followers adah ke 200..nak hadiah ea??adah akan bagitau nanti ok dear..selamat berblogging..dan salam perkenalan..^_^

aliarosli said...

waaaaaaaaaaaa,nape kita tak jumpe
tapi dok dekat impiana resort la

MissNadh said...

@ Syuhadah Razali ..hihi..takpe2,nad saje je cakap camtu..

@ aliarosli ..haha,bajet macam knl je rupe kan..hihi..

Fyqa said...

bestnye dpt jenjalan . jeles ! huhu

MissNadh said...

Fyqa..jom jenjalan same pasni?huhu