kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 21 April 2011

Ini buat anda,korang,kamu dan juga awak....

Salam..

Entry ini ditujukan buat kamu,anda,mereka,die,dan awak...

Err..amik feel dulu..tutup muke nanges..wuuwuuu~



Maafkan aku menyakiti hatimu..
Aku tak sedar dalam keras hatiku telah membuat kamu terase..
Aku hanya insan biase..
Yang konon nya tabah tapi lemah di dada..

Maaf maaf dan maaf..
Buat teman-teman yang pernah ku sakiti
dalam sedar mahupun tidak..
Aku terleka..

Perit di dada siapa yang tahu?
Rahsia di hati kusimpan sendiri..
Tak perlu simpati
Tak perlu ambil peduli..
Aku insan berdikari..



Arghhh..aku ni kalau emo je kuar puisi,emo je puisi,puisi je emo..kuar la pantun ke, lagu ke, cerpen lawak ke..aishhh! but truly im want to appologise to all of my dear friend.. 

Kadang-kadang kite tak sedar kite dah pun sakitkan hati orang melalui cara kita melayan or perkataan yang kite katekan pada mereka..sorry...aku tak sedar..hati aku dah beku. Walau mende tu dah lame aku akan terkenang kembali..mencik !!


p/s: tetap layan membe-membe dengan baik walau hati tengah parah..tak reti nak luah,arghhh !!

2 comments:

afiqazizan said...

la siannya..nape hati nad tengah parah..ce cite.

NUMASARA HANA said...

g klinik nad. parah habis dah ni...