kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 3 April 2011

Kek paling PELIK..try tengok weh !

Salam...
Aku sesaje mengoogle mende nih tadi..laaaa...sungguh tergezut la aku tengok..haa,cube hang pa tengok pulak..sanggup tak makan kek kek ni sume?



Erkkk? apakah?? tapi nampak sedap jer kaler coklat die nih..mesti perisa koko nih..tapi ganaz gile la kek nih..



Cisss,sapelah yang cipta kek camni,kalau aku tak sanggup aku nak belah belah kek ni then makan,hampeh!


EEEee..yekkk aku sangat geli, tak kire lah walau sedap camne pon rase kek nih..tapi tapi....geli ohh!!

Eewww...pelik memang pelik..motif??nampak menakutkan ok..


Bhahahahah,sile gelak guling guling,ni bukan kek pelik tapi dah kelakar dah wehh,haha!


Ok,this is dem scarry, bye!!







p/s : taknak makan kek dah, tak nak! tak nak! 

























3 comments:

Azroy Bin Kassim said...

baa~ CAK!!

mak ai.. geli giler nk mkn kalau gtu.. haha

aLieF si Muncung ManiS said...

haaha..kalau alief tgok kek ni,,mesti tak lalu nak makan..yang kek baby tu mesti tak sanggup nak makan sbb baby tu comel sgt..haha

afiqazizan said...

bila da tengok..memang ade yang taknak makan..sebab eeee..hahaha.