kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 23 April 2011

KEKASIH or KAWAN? boleh pakai ke mereka nih?

Salam..

Sape lagi penting bagi korang?
KAWAN or KEKASIH?
(but opkos ALLAH and Family first)

*besfren tak suke kat bf/gf yang baru korang kenal?
*kekasih tak suke korang kawan dengan kawan kamu?
*kekasih larang kamu buat sesuatu?
*kawan kate kekasih kamu tak bole pakai?
*kamu berbelah bagi nak terima pelawaan keluar daripada kawan dan kekasih?jadi akhirnya korang pilih mane??

SAJE NAK TAHU...
ade tak yang alami situasi gini yer??
Aku??tak pernah lagi...weee~



mane satu aku nak layan nih..di kanan ku besfren di kiri ku kekasih hati..


notakecik : kalau aku alami situasi cam di atas..i choose my fren more than my bf ! (erkk?)










2 comments:

SiS NaD said...

SalaM NaDH...

SiS PuN BeLuM MLaLui KeaDaaN CaMTu LaGi WLauPuN DaH BaNYaK TuKaR BF... SeMua eX SiS BaiK2... (^_____^)V

JoM BaCa KNaPa aMiR MaHaRaJa LaWaK BuaTKaN SiS MaLu... uHHH!~ >_____< http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/04/oh-saya-taknak-jadi-bahan-lagi.html

syamila saLeh said...

kwn fes,bru bf.hehe :)