kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 29 April 2011

Kepada yang bace entry ni..MEKASEH !!

Salam..

Hujan pagi ni benar-benar menyamankan..sejukk je..pada yang bekerja dan yang bersekolah mesti liat nak bangun kan..tarik selimut sambung mimpi lagi best..tapi jangan la sebab hujan tuntutan kite sebagai pekerja dan pelajar di abaikan..errkk?aku ke cakap ayat cam skema ni?pehhh..

Anywayz..yang hujan ni kat area Rawang je..macam la seluruh KL,Ipoh,Selangor dan lain-lain hujan jugak ye tak?kat tempat korang cuaca ok ke?panas dah nampak matahari ke? kat sini sejak pukul 6 tadi tak berenti hujan..gelap je macam nak malam..dah la kejap lagi nak keluar..iskk...

Kejap lagi nak jejak PWTC jap..esok dan luse aku ade hal lain so,kene jugak pergi hari ni..harap tak bersesak la sangat kan..(to numasara esok aku keluar lah tak boleh pegi esok..sorry..wuu~)

Hah lagi satu..ade yang tanye pasal sambungan Kisah Yanie tu..adeh..korang tahu tak aku baru hari ape tu sentuh menatang tu menaip sambungan..pastu cam malas..sibuk sangat..erkkk?sibuk ape tah tak tahu lah ! Tapi jangan risau..akan ade sambungan iaitu part 3 terus ending nya..(bajet cam ramai bace je..)hihi..tapi korang yang bace dan respon aku nak say thank you..terbaikkk la korang!!




notakecik : tajuk entry tah pape,aku selalu tak reti nak letak tajuk ape.grrr !!

6 comments:

DaK CoMoT said...

sama-sama kasehh... hehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kat melaka cuaca ok jerk... hehee

ada wat cerpen ek.... mesti best kn :)

NUMASARA HANA said...

kat sini ujan gak pg tadi, nasib la ada exam. kalau tak harapan la nak bangun...

emmm....takpe la... esok aku duk umah diam2 je la...

afiqazizan said...

kat kawasan rumah fiq pagi tadi hujan jugak..ermm pergi pwtc xajak fiq pun..hehe.

Ihsan Arifin said...

x berkesempatan lagi nak pegi sane :(

pinqy taraturuu said...

saye bace..saye bace..sesame :)