kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 5 April 2011

Sakit hati keluar puisi..pehh!

Semoge Allah tabahkan hati ku~
Dari segala cabaran dugaan yang aku sedang atau akan tempuhi..
Walau sesakit mane hati ku ini,jangan lah Kau biarkan hati ini menguasai waras akal fikiran ku ini..
Dari segala tindakan yang tidak munasabah..

Hari ini dia boleh bergelak ketawa..
Memegang bendera merah tanda kemenangan
Mengejek mencerca aku yang kelemahan
Berkata perempuan seperti ini aku tak heran 

Dulu aku ingat kau bakal memahami
dan menjadi kawan sejati
tapi semua itu hanya mimpi di siang hari
Yang kini tak akan menjadi realiti

Semoga kau yang mungkin sedang bergelak ketawe atas kelemahan aku sedar
Dunia ini hanya sementara
Bahagia selamanya bukan milik kite
Banyak onak cabaran perlu di lalui
sebelum bertemu kekasih sejati

Panas hati ku tadi masih lagi bersisa
Akibat kata kata yang tiada sensitiviti 
Ingat lah walau sekental mane aku
Aku tetap seorang wanita




No comments: