kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 23 April 2011

SAya Telah PERGI~

Salam..

Di saat ter publish nya post ini
saya sudah tiada lagi...tiada...
..................................
.................................
..................................
..................................
saya sudah tiada lagi bersama laptop saya
ini kerana saya sedang dalam mood holiday..
weheeee!!
Mungkin sekarang saya masih lagi atau dalam perjalanan
ke Cherating...
hakhak!

Suspen ke bace memule? im sorry ! (gaya amir)

tapi andai kata apa-apa terjadi pada saya sewaktu dalam perjalanan 
saya anggap semua ketentuan ALLAH

Jadi kalian tolong doakan saya selamat pergi dan balik ye
saya hanya mahu tenang kan diri menghadap pantai
melihat panorama indah ciptaan ALLAH..
Sudah lama tak mencuci mata melihat matahari terbenam,
yang suatu saat dulu adalah hobi saya dikala senja..

Jadi dengan ini..aku akan bercuti selama 2 hari
Monday i will back yar..
INSYAALLAH..


notakecik : bersaya-saya pulak...sopan sikit..huhu

5 comments:

syamila saLeh said...

ish3 buat suspen ajer dia nih ^__^ huhu

.m y z. said...

buat suspen je. ngee~
HAPPY HOLIDAYS! :D

MiSzy DiaN said...

laaaa..
dia p jalan pula..
bhaa bhaa..
semoga perjalanan ko baik2 jak ar.. :)

afiqazizan said...

bikin suspen nad ni..okey2 selamat bercuti la ya.

atiey azha said...

selamat pergi dan selamat kembali oke ..