kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 6 April 2011

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

Tak pasal pasal menjoinkan diri kat segmen miszydian..kekeekke
sape nak join klik banner okeh !


ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?
Opkos my bedroom..walau kecik tapi lengkap,port best adalah ats katil,suke guling guling..hihi


pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
Tak dapat lupe mase form3, ade Qiamulai kat surau sekolah,kene tido ramai ramai kat surau,memang tak dapat lupe,nangis-nangis peluk sahabat lepas solat..wuwuww


tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
Goyang kaki,non-stop la..memang habit sejak sekolah..bayang kan kalau aku kawen nanti atas pelamin goyang kaki jugak?oh noooo...


jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
Aku nak jadi guru PENDIDIKAN JASMANI,kahkah..caye tak?pecaye lah..sebab aku suke sukan ni walaupun dah lame tak bersenam..hukhuk!


bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
siyesly,aku sangat tak pandai pujuk kawan tengah sedih nih,tapi kalau die nak luah masalah die aku bole jadi pendengar yang hebat,kalau nak pujuk pon tunggu emosi die stabil dulu


apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
Malas nak layan,baik aku tido


lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
Dua dua pon layan jer


lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
Aku tak pandai tarik perhatian orang la..maybe akan senyap je sambil jeling-jeling die..huhu


mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
Erkkk?ermmm...dua dua tak..kene tanye orang la yang ni,sebab aku betol tak tahu..huhu






Sekian terima kasih..lain kali singgah lagi..
^_^







1 comment:

MiSzy DiaN said...

hehehe..
kamu tido kt surau??
terus teringt ni kt asrama dulu.. huhuhu...
wahh kmu laa satu2nya blogger yg nk jadi cikgu jasmani.. yg len suma maw jadi cikgu math.. hehe..

jom share dgn yg lain kt cni plak..

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/apa-yang-menarik-bila-berkongsi-sesuatu.html

btw, kmu dlm bloglist saya Queen yang Comel :)