kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 8 April 2011

Thankz For U DARLINGss

Salam..

Gile kau,dah lame aku tak jumpe membe aku yang sorang ni,almost 7year kau tau,tapi baru-baru ni macam jumpe kat fesbuk then rapat balik,padahal rumah kami dekat je,tinggal nak jalan kaki je gi umah die macam zaman skolah-skolah dulu,tapi skang jalan kaki dah tak lalu dah wei..hihihi..

Baru je jumpe die tadi,dengan lagi sorang membe aku,yang sorang ni memang selalu aku jumpe,die balik jer lepak,lepak je makne nye die balik,kekeke..

So kami bertiga yang selalu bergurau senda kat fesbuk dan berchating,berkomen bagai jumpe jugak la tadi,setelah beberapa kali plan tak jadi..

Sangat seronok okay! jumpe membe lame,sikit pon kau tak berubah eh ika?macam dulu jugak..banyak je cakap..kekeke.kau sekarang dah berisi sikit dari dulu lah,(bahagia kut dengan abang sayang,hihi),tapi muke maintain cun melecun plus berseri-seri lagi..wahh..

Mas,nak aku cite pasal kau jugak ke?harus lah kan(kang kecik plak ati membe)kekeke..nasib kau dah bahagia jugak mas,kalau tak tiap kali kau balik muke da macam durian kene peram,monyok jer..pastu nangis,dah la aku tak reti nak pujuk bagai ni..huhu

Macam-macam la borak kan..gosip-gosip,tapi mengumpat jauh sekali..kite kan baikkk..kan kan?haha!

So now im in goooodddddd mood,thankz to u all berdua okay?muah! muah!

Tak bleh blah,siap buat entry untuk korang,mahu jelez membe lain ni kang,wakaka gasakkkk

Thankz to NUMASARA HANA dan ERIQA QIRANA for such a wonderful evening..(name nak gempak jer,aku gak pakai name betoi,hukhuk!)


wakaka,comel tak?ini kite tiga lah nih..hihi






p/s : pic yang kite snap bebanyak tadi cepatan masuk fesbuk yer ERIQA SAYANG..hihi


1 comment:

numasara said...

hahaha... malu la nad tulis camni... NUMASARA tu singkatan NUr MASturah Abdul RAzak... HANA tu iqa yg pandai2 tambah....
pape pun best kawan ngan korg...