kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 22 April 2011

What i want??is YOU..yes YOU and YOU !

Salam..

Pepagi hening ni,tetibe aku terfikir,ape yang aku nak sekarang ni..
Hmmm...ape yang aku nak erk?
Okeh,dalam otak terfikir..aku nak...

Serius rindu nak men netball dengan korang balik weh,wahai geng DUP..im in GD position..goal deffender!! yeay!!


  • Pergi bercuti dengan family..(dapat ditunaikan,sok gi holiday,wuhuuuu!)
  • Nak hang out dengan membe-membe lame,membe poly,arghhhhh miss all of them dem much!
  • Nak aktif bersukan balik,netbal,badminton or swimming...(hilang dah skill..ceh bajet teror!)
  • Nak potong rambut..rimas rimas!
  • Nak belajar bawak kereta..(ade sesape nak ajar?)
  • Dan kebanyakkan nye aku nak makan macam-macam...fish and chip,kek secret recipe, McD aiskrim oreo McFlurry, asam pedas ikan pari..(pehhhh melelehh dah), ayam percik..(slurpppp sedut airliur), dan nak rase Tutti Frutti!!

arghhhh i want u,nak nakkkkk !!







notakecik : juga rindu mahu karoke! anda mahu ape plak?


6 comments:

budak kampung said...

ape yang aku nak sekarang????nak botakkan kepale hahaha

jom singgah kalau tak malas
abang pam ape tu bang....

nazirah said...

nak blja kete?
meh2 kte ajar ;)

NUMASARA HANA said...

jemput singgah sini...

http://numasara.blogspot.com/2011/04/special-entry-for-missnad.html

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

budak jakun numpang ngadap!! tutti fruitti sedap kah?? nama jakun .. memang tak pernah rasa .. wakaka!!

afiqazizan said...

bagus-bagus nak aktif bersukan balik..le keluarkan peluh..hehe.

MissNadh said...

budak kampung..botak jgn tak botak..haha

NUMASARA HANA..dah singgah..lap u !

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼..tutti frutti ramai kate sedap,yogurt aiskrim,sbb tu nak try..huhu

afiqazizan ..kan..baru sihat..ni macam orang sakit je xkuar peluh..huhu