kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 22 May 2011

18 kali tengok cerita yang SAMA

Salam..

Hari ni hari ahad,semalam hari sabtu..duk lelayan tenet pastu duk depan tv jap sekali tengok ade cite hindustan FANAA..uih! tapi time tu dah pukul 3.30..satu setengah jam dah lewat tengok..

Tapi aku bantai tengok jugak..bukan kali pertama tengok movie tu,dah lebih 5 kali (tipu 18kali,kehkeh)..lakonan Amir Khan dan Kajol..hoi! aku bukan minat sangat dah tengok hindustan ni.tapi kalau dah aku tertengok pastu best pulak..aku memang akan tengok lagi.

Same macam OM SHANTI OM..aku tengok banyak kali jugak..uih,pelik la aku ni..but seriously both cite ni je skang yang menawan kalbu.

Fana ni berkisar macam citer patriotik India jugak la..pasal pejuang berani mati..then heroin nya memula buta,pastu die ingat suami die dah mati,bila die dah tak buta suami die ade depan mata pun die tak kenal..sedih woo citer ni..iskkk..pasal pe aku suke ek citer2 camni?aritu aku tengok citer ni,pun lebih kurang pasal patriotik melayu jugak,tinggalkan kesan mendalam gak kat aku..adehhh.


lagu-lagu die sangat besttt,SANGAT!


WAJIB tengok! ending superb. lagu2 terbaik dari ladang.


AHHH...korang mesti kate..eewwww budak ni layan hindustan lah?ah so what?hindustan skang tak banyak yang best,aku tak tengok pun..yang direkomen member atau cambest aku tengok la..ade tak citer lain lagi yang korang rase best selain kuch2 hotak hang dan bla bla bla...?kalau ade rekomen kat aku aku tengok ye..uhukk!




notakecik : bukan hanya layan citer korea ok. =='

8 comments:

MISS QASEH SAIFUDIN said...

waaahhh!...layan hindi?...
best!..

MissNadh said...

sikit2..hihihi

afiqazizan said...

ermm fiq tak layan la..hehe.

efa nur said...

memang best giler..smlm efa layan cite nie untuk yg ke-81 kali..hehee :D

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

tak best pun cite tu.. agak bosan.. tak sexy.. haha..

kocix! said...

x sexy??ek eleh..
woi aq layan jgk wey indusetan2 nih!
haha

cikAna said...

haha sy pminat korea n hindustan :D jalan cerita dyeorg ni yg buat melekat...

ASaDa RyutaRo said...

om shanti om tu movie feberet sampai skrg! pastu 3 idiots.. dua movie ni superb!