kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 18 May 2011

BLOGGER LELAKI vs BLOGGER PEREMPUAN


SETUJUKAH ANDA BAHAWA WANG HANTARAN PERKAHWINAN DISEDIAKAN 100% OLEH PIHAK PENGANTIN LELAKI 

Bagi saya, saya setuju 91% yang wang hantaran patut disediakan oleh pihak lelaki..erk?mane lagi balance 9%?? haa..lagi 9% tu bergantung kepada keadaan juga..kalau pihak lelaki dah banyak berhabis untuk kenduri bagai,pihak perempuan boleh juga meringankan beban dengan share dulu wang hantaran tu..bila dah selamat semua dan dah ade duit balik..bayar ajelah..tapi ini hanya antara lelaki dan perempuan tanpa campurtangan keluarga lah..kalau masuk keluarga sekali kucar kacir pulak..lelaki pun malu kan?
Itu pendapat saya,saya tak kisah nak share dulu wang hantaran,sebab wang tu tak kemana pun..balik kat saya jugak kan..betul tak?



Pendek je..tapi bernas tak?uhukk!!


2 comments:

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

kalau lelaki dah byk berhabis duit masa dating mmg patut pun duit hantaran tu share. 50-50 baru la sehati sejiwa... haha

MissNadh said...

err..memang sehati sejiwa..tapi tak payah 50-50 sgt la..60-40 ok kot..kuikui