kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 25 May 2011

CUTIEST CATS FOUND!

Salam..

Oh plz la...sila jela layan gambar-gambar dibawah,aku dah abes berdarah hidung dah tengok tahap kecomelan mereka...ouhhhhhh
















credit all pic to mr google




OMG OMG OMG !!!!

( MISSNADH has been dead for 48 second! )
~
~
~
~
~
Ok dah sedar balik,pehhh,naik hantu aku tengok.

"Ayahhh,nak kucing macam ni sekor boleh??"

"Bolehhhh,pakai duit sendiri !"


BAKA : SCOTTISH FOLD 
PRICE : RIBU RIBAN

So sesape ade baka scottish fold nak sedekah kat aku tak?nak beli tak mampu..kehkeh
Comel kan telinge nampak tak nampak je baka ni.grrrrrrrrrrrr!





notakecik : rindu my SADDY..kucing lame aku dah bagi kat orang,wuwuuwuw~







11 comments:

mcm ni lah said...

pernah bela scottish fold betina,. nama dia madonna,..
tapi dah arwah dah,.
kucing jenis ni tak banyak buat perangai,. jarang mengeluarkan suara. jika bersuara pun suara dia halus dan seksi,..
yang penting dia gebu

Taufan Bin Ribut said...

mak ai comel gile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yg num 2 tu sangat kiut!!!!tak tahan dah ni..

ASaDa RyutaRo said...

comel.. comel.. ni geng Maru dari jepun tu. huhu..

cucu umie said...

memang smart ah kucing tu..aduyai, nasib baik kt umah ayah xizinkan bela kucing..haah

Ashraf Jalil said...

haha! yg 4th last xleh blah..

CIK FERRA AWW said...

WAHHH CUMEL. NAK 1 LEH TAK

asfira aminuddin said...

comel comel comel babe! i pun suka kucing tau. tapi kalo diorg berak i tak suka dah. hihi.

amranaiman said...

miow~~ grrrrrr~~~..:D

Bella Bell said...

comel!! ada yang macam nanges pulak.. hehe.. but still cute! :D

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Kucing! Sgt comel. Dh lame x bela kucing.

Roy minat kucing benggal tu. Nmpk macho mcm roy.

PendekarPetai said...

arrrggghhh... aku nak sekor!!