kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 10 May 2011

Lelaki macam ni betul-betul buat aku TERUJA

Salam..

Oh..kenape...kenape mate aku tak kan lepas dari memandang lelaki sebegini..sangat menarik perhatian ok. so what nak kate aku gatal? oh tidak ini bukan gatal, ini bukan miang, ini dah jadi habit ! eh bukan. ini macam "wow ! lelaki itu berjaya mencuri pandangku.."ececece..lebih kurang gitu la..

* lelaki main dengan kucing. grrr...sangat comel okey,walau muke cam harem tak ensem pon tapi sebab kau main dengan kucing,belai-belai, bagi makan siap dukung letak atas riba kau dah buat aku terpikat..pengsan*

* lelaki layan baby/kanak-kanak. waa..ade ciri kebapaan ok..lagi-lagi kalau ade yang ba-chak ba-chak dengan budak-budak..sweettt !

* lelaki sedang bersukan. aku tengah jalan kat padang ke pastu nampak mereka main bola,tak pon main badminton,takpon sedang jogging,takpon sedang lompat bintang,kehkeh..segale jenis sukan la..badan peluh-peluh,badan mantap..seksayy!

Ok tu je. kang lebeh-lebeh kang kantoi la..kuikui..but 3 above the top la bole buat aku wow kat sorang lelaki tu..padahal bukan terpikat mane pun..just suke tengok bcoz menarik perhatian aku..itu aje.

Jangan pikir aku gatai woi..gatai ke suke tengok laki camtu erk??tak kan?kan?

but u do WOW me with your LOOK !




notakecik : nak dapat lelaki idaman takkan dapat kot..kene terima seadanya,sebab kite pun bukan sempurna,ye tak? jadi tak bleh demand !

5 comments:

Srikandi Bonda said...

hehee.. Yun suka jugak lelaki yang suka kucing n baby. =)

hawiz said...

yeay.....hawiz menepati ciri2 ketiga2 tu..hihi...rly love baby n kucing..cute lor..

mykhalis said...

tapi saya laki orang!! wahahahha..(perasan gile)

afiqazizan said...

btol tu..tak perlu demand macam artis..haha..aik lelaki wat lompat bintang pun suka..haha..(:

MiSzy DiaN said...

OMJ~ edward cullen.. arr nda sbar maw tggu crita twilight lagi..