kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 16 May 2011

Makan banyak tapi berat tak naik??camne tu?

Salam

Malam Sabtu aritu birthday yang ke satu tahun anak sepupu aku..banyak gilak budak kecik tuh dapat adiah..banyak baju gaun cecantik..jeles dania tengok..(anak buah aku) kehkeh..
jom cekidout menu yang ade !

# nasi beriani
# ayam masak merah
# rendang daging
# sayur arca.. kot??

# nasi putih
# asam pedas ikan pari..slurpppp !
# kari daging
# ayam goreng berempah
# sayur campur
# sambal belacan
# ikan masin
# ulam-ulaman

# lamb chop (dipanggang kat situ)
# ayam panggang
# daging panggang

# kuih seri muka
# kuih cara..(korang pernah dengar dan makan tak?sedappp)

# air sirap ais
# teh tarik panas

Maik aih menu kau ! hambek ! dah la tangki aku kecik...jadinye ape je yang aku ambik?
ni je..

# nasi putih
# asam pedas ikan pari
# ayam goreng berempah
# sayur campur
# sambal belacan

pastu tibai pulak 
# lamb chop
# kuih cara
bla bla bla...tak dapat dinyatakan kerana banyak..kehkeh

errkkk..tu je aku makan?macam banyak lagi aku tak rase..hahaha padahal makan tak beringat kan kau nad..walau aku kurus tapi makan banyak sekali sekala dua kali dua kala memang takkan menjejaskan berat badan pun..mencikk ! nak tambah berat !




sape tak kenal kuih cara..ni lah die...pasti teruja !

Tak sihat kan orang makan banyak ni tapi berat tak naik?iskk...





notakecik : nak makan lagi..nak makan tomyam pulak..nyumnyummm..slurppp! selera beso !



3 comments:

cucu umie said...

haha..umo kate mcm kite nie kak kalo nak tmbh berat badan dah susah lh kak.. so, kalau makan bnyk pon still sam juga tpy kalo mkn yg berlemak incya-Allah boleh nek dgn tmbn yer..haha

kocix! said...

bapak banyak gile makanan kawwww....

MissNadh said...

cucu umie..ala..kalau mkn lemak je..kang perut jela berlemak2 plak kang..huhu

kocix : memang banyakkkk :p