kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 3 May 2011

Ok.ini SERIUS lawak + MALU !!

Salam..

Adehh....arghhhhh!! aku kemaluan...erk?

Serius seh ! ini bakal menjatuhkan martabat dan air muke ku..tapi sebab nak cerite jugak terpakse aku tebal kan muke( taip sambil nyorok muke blakang bantal !)

Alkisah bermula di dapur pada jam lebih kurang 8 malam cenggitu ler..aku masak bubur untuk dimakan seisi keluarga..(ceh,akak aku yang masak untuk anak die tapi anak nye takmo makan so aku masuk kan la bahan-bahan ikut selere sendrik)

Ok,aku pon goreng ikan bilis,potong carrot,daun sup..pastu akak aku suh masukkan halia sikit..aku tercari-cari la mane halia nih..pastu dah jumpe main capai je halia kat tempat simpan sayur bebanyak tuh..ok misi seterusnya nak gi bilik mama tanye nak letak banyak mane halia nih..so aku pun..

aku : ma,nak letak banyak mane nih? (sambil tunjuk kat mama aku)

mama tengah mengaji mase tuh,terus die berenti kejap dan toleh ke arah aku

mama : ..........(pandang pelik)
 pastu tetibe gelak,apadahal??

mama : kau ni buat aku gelak jela..dah la tengah mengaji ni..

pastu aku pun pandang tangan aku,tetibe aku gelak jugak,kahkah!

ok.aku amik KUNYIT bukan HALIA !!hahahah
(korang sile gelak laju-laju tahap kipas nak terputus !)

pastu da abis mama aku gi citer kat akak aku sambil dorang gelak kan aku..hah pasni mesti citer kat ayah aku pulak..grrrrr  

jatuh saham !! haha



notakecik : nampak sangat tak suke masak..kehkeh !


1 comment:

Arif Azmi said...

HAHA.. Halia.. Adoi..

Newest entry, do drop by. ;) Facebook Page!