kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 7 May 2011

Pabila sakit datang menjelma

Salam..

Dikatakan yang mereka yang mengalami sakit seperti demam,batuk dan lain-lain akan terhapus dosa-dosa kecil kan..macam mane dengan orang yang susah nak dapat penyakit macam aku ni?adakah dosa kecil aku langsung tiada yang terhapus makanya dah jadi bertimbun??



Aku bersyukur yang aku susah nak demam ke ape ke,kene hujan balik mandi jela,takde pulak deman dan pening ke ape..memang antibodi badan aku kuat betol la..syukur...tak macam sesetengah orang kene panas demam,kene hujan sikit pening,adohh..kesian..tapi semua tu ade hikmah..dosa-dosa kecil anda terhapus tau..

Macam aku ni..walau antibodi badan kuat,tapi satu je masalah..tiap bulan bile bulan mengambang datang la penyakit aku yang satu nih..ehh..bunyi cam seram je bulan mengambang?ape??bertukar jadi serigala jadian??hekkk mu! bukan-bukan..aku kene penyakit pompuan tu la..haa..yang tu la...senggugut,bijak-bijak..

Bila dah kene ape pun tak boleh buat,teringat zaman sekolah,dalam sebulan mesti sehari aku ponteng,kalau kene sakit tu kat sekolah aku akan berguling dalam bilik sakit..kawan-kawan dah masak dah dengan situasi aku,jadi yang tak paham nye mereka ramai-ramai teman aku dalam bilik sakit!! ceh! amek kesempatan ponteng kelas bersama..haha!

Sakit wooo..sape pompuan penah rase ni beruntung la anda sebab sakit senggugut ni ade orang kate macam sakit nak bersalin..mak aih ! aku tiap-tiap bulan sakit nak bersalin woi ! tolong !! jadi mase bersalin nanti macam dah banyak praktis je ni..hihi..

Bagi yang lelaki tak pernah rase sakit kami ni so senyap jela..kalau gf anda ade gak sakit camni sile paham die,kadang angin tak tentu pasal kan?biasela...hormon tak seimbang dah tu..hoho..




notakecik : ape pun tak bole ! arghhhhh

5 comments:

ferra said...

smoga cepat sembuh sayang!

Siti Farah said...

Same la kita... Stp kali nak "comemoon" tu mesti sakit sgt..sampai sesak nafas.. Bila g spital, doc ckp hormon x stabil jer... Huhh!!

SiS NaD said...

SaLaM NaDH...

MGa CePaT SeMBuH!~ SGGuGuT Tu BiaSa La...

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

jarang sakit demam? xde dosa kecil ni.. byk dosa besar.. haha... kidding..

cian nye senggugut... ape pun tak bole...

afiqazizan said...

semoga cepat sembuh ya nad.