kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 5 May 2011

SPERMA LELAKI ADA MUSUH !!

Salam..

Haa....jangan tak tahu sperma lelaki pun ade musuh tau..
Ini sekadar info yang perlu korang tahu,lebih-lebih lagi untuk kaum LELAKI.


errr...geli bole??


Bagi lelaki yang gemar sangat minuman cola tau bergas,sile hentikan,ini kerana lelaki yang minum 1 liter minuman cola sehari mampu membahayakan sperma mereka.

Jumlah sperma mereka menjadi sebanyak 35juta / milimeter, sedangkan bagi lelaki yang tak minum cola, jumlah sperma mereka adalah 50juta / milimeter.

Info ini juga boleh diguna pakai bagi pasangan yang dah berkahwin tapi tak jugak dapat anak lagi..haa..cube tengok laki tu gemar tak minum cola?huhu (pepandai je aku)

Lepas ni mesti yang penggemar cola ni kate "takpee...ade 35juta /mm sperma lagi..."..errkkk??? 




notakecik : nak melekat 1 pun susah kan? erk ! dan kuat betul kandungan asid dalam cola ni kan,boleh sedut 15juta mm sperma,pehh!!



14 comments:

cucu umie said...

wow, nasib baik ayie xsuka minum cola..tpy kadng2 minum juga.llala thnkx for the info..hehe

MissNadh said...

cucu umie

welkem..jgn minum slalu!tau?huhu

mrS pinu said...

tq ye......4 d info..amat berguna tuk saye..heeee

Cik Azizah said...

bagus!! nasib baik bf jijah tak suka coke...hehehe

asfira aminuddin said...

haha. ini mmg sgt berguna bwat kaum lelaki nih :)

MissNadh said...

mrS pinu ..bergune utk kamu nak bgtau husben ek nanti?hihi

Cik Azizah..bagus! suh die teruskan xminum k..he

asfira aminuddin..kan?sangat kan?tp still dorg minum gak..huu

afiqazizan said...

semua jenis air bergas ke nad..ermm baru2 ni ade minum..tapi memang jarang minum air gas dah...dalam sebulan sekali atau dua kali je fiq minum..tiap2 hari takdelah..hehe.

MissNadh said...

afiq..jadi camtu kalau minum 1 liter sehari..kalau jarang tuh tak lah kot..1 liter tu banyak kan..huhu

Bella Bell said...

wahhh...nice info la..ok2..saya xminum cola dah..hehhehehe!!!~

MissNadh said...

Bella Bell..haha..same2 lah kite jangan minum!

Rahmad said...

sperma ada 35juta/mm xpa..

kurang sikit sperma 2 nak bersaing..

sebabnya dari 36juta tu hanya satu sperma jer yang akan berjaya menembusi ovum..dan bersatu dgn ovum..

Mehmed - said...

kembong perut minum kola,bukan best pun..tapi aku suka pulak minum barbican,beer arab tu..tak nak dah..

Ps : jangan geli sangat tengok gambar sperma tu..ahakss..

Syuxer said...

tq info nih..mujur satu je mari melekat..bayangkan kalau 50 juta mari singgah dan melekat heheh..huhu x sanggup saya nak bayangkan..heheh..:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

moralnye.... jangan lah selalu mengamal kan pembaziran sperma yerk... hahaha.. xde kena mengena :)