kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 15 May 2011

TERIMA KASIH CIKGU ! saya ingat~

Salam..

Dengan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada

# TADIKA SEPAKAT AU KERAMAT
# SK AU3 KERAMAT
# SK SUNGAI BUAYA
# SMK BUKIT SENTOSA
# SMK BANDAR SUNGAI BUAYA
# SMK SUNGAI CHOH
# POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH

Di atas ajaran dan didikan guru-guru tanpa penat lelah sehingga aku berjaya.
Jasa dan didikan serta kesabaran guru-guru melayan karenah anak murid dan pelajar-pelajar tak akan aku lupekan..

" kau ibarat lilin yang membakar diri, menerangi dunia ini "


cantik...bercahaya macam guru !








notakecik : susah tau jadi cikgu..tadi aku ajar adik math darjah 3 pun bole hilang kesabaran,adeh !





4 comments:

CIK FERRA AWW said...

happy teacher's day :)

MissNadh said...

selamat hari guru ferra~

kocix! said...

aq x boley jadi cikgu sb nanti budak2 xdpt beza aq ngan murid.haha

MissNadh said...

kau memang kecik sgt ek kocix?hehe