kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 31 May 2011

Tidurku tidak lena,selalu terperanjat tengah malam

Salam..

Aishh..see. aku terjage di tengah malam lagi,bukan sekali dua jadi macam ni, almost everynite, berlaku apabila aku tido awal,"my awal" is before 12 o'clock camtu la..kalau aku tidur sebelum kul 12 malam dah kira sangat awal dan aku akan terjaga tengah malam..

Tadi aku tidur 11.30 camtu la..then pukul 1 a.m aku terjaga sebab bunyi henpon,ahhh kacau la..malas layan aku sambung tidur,lame jugak tau nak amik masa bagi aku tidur,then pukul 2.30a.m aku terjaga lagi,aku mimpi buruk!!

Adohh..seramnya nak cita balik..malas la..korang bayangkan aje kes penderaan kanak-kanak dan perompak k..then aku berusaha untuk lelap balik sampai la skang ni..sampai aku boleh bukak laptop hupdet blog..aishh..

Kenapa jadi begini?tak kan everyday nak suruh aku tidur pukul 3 4 pagi baru lena?susahnyaaa aku nak dapatkan tidur yang lenaaa..help me pls..ada petua?selain doa dan basuh kaki muka ape lagi?


insomnia tu susah tidur kan? aku bukan kan?



notakecik : pastu dah bangun tengah malam lapo..dah macam tikus carik makanan kat dapur,huwaaaaa

7 comments:

afiqazizan said...

petua..ermm cuba telan ubat tidur..mana taw nanti dapat tidur dengan lena..kalau fiq biasa terbangun tengah malam..fiq minum air kosong..cari makanan jarang..hihi.

Encik Amman said...

haha.. kita serupa... :P insomnia melanda.. haha... haha.. susah tido ye.. ciann dia :P

Encik Amman said...

hehe.. kalau nak petua set balik masa tidur.. adelah... dengan..

memule.. kalau tak boleh tidur sampai 3 4 pagi gak.. so tak payah tidur terus sampai malam keesokkan harinye... dalam pukul 10 malam ke.. bila dah kaw2 mengantuk.. baru lah tidur.. esok tu akan bangun macam biasa.. kira dah set balik biological hour.. hehe.. tu pun kalau tahan sampai esok malam la :P

MissNadh said...

afiq..ubat tido?nonono..nad tak kan telan ubat tido..hehe

encik amman : semua nak same nih?heh

pernah dah buat camtu tapi tak tahan..petang dah tido,xpon tido kul8mlm camtu tp kul 12 da bangun tak le tido da..wuwuuuu~

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Wewwww!! Sama la kita .. Suka terjaga memalam!! Lepas tu terus hapdet belog .. wakaka ..

MissNadh said...

ratu turquoise : hahha geng la kite..hehe

cucu umie said...

aduyai, ayie kalo kat asrama memang biase tido kol 3@4am ah .. huhu tpy kt rumah paling awl pon kol 1am..hauhau