kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 16 May 2011

Wajib berjaga untuk menjaga........

Salam...

Hoh !? pukui bape dah ni tak tido-tido cik nad sayang?werkk ! biasa jak ni..esok isnin pon ape aku kisah? kata penganggur berjaya kan?uhukk!!

Tadi jaga budak kecik ni kejap ha..manje betoi !



the one and only dania..my anak buah

Dania ditinggalkan oleh kakak ku kat rumah selama seminggu..so bestnyeeee bole layan die,kehkeh..tapi semenjak dua menjak tiga menjak die dah semakin besar ni..skang nak masuk 9bulan..mak aih manje betoi..al-maklum akak dan abang ipar aku dua-dua sulung,cucu pertama la konon nih..

Tadi die bangun tidur kejap nangis kuat-kuat sebab tak dapat tengok ummi die la tuh..akak aku balik umah mentua die dah..sok kan keje..kalau duk sini jauh la gamaknya nak berulang alik..cian Dania..dah besar dah die dan dah kenal orang..

Memang aku tengok Dania ni manje betoi ngan ummi die..pantang nampak kelibat,nak menepek jer.pastu peluk-peluk manje...comelll !

Tadi aku jage kejap,memula moody je die..macam dalam gambar atas tu la..dah aku agah-agah siap ajar die cakap "makngah", gelak-gelak plak die..hampeh..

Pastu bestnye die asik nak menepek je kat aku..lentok-lentok kepala kat bahu,peluk aku..ala..Dania ingat aku ummi die kot..hihi..comey je kamu..grrr! geram ! pastu tengok macam die da ngantuk aku hantar la ke bilik mak ayah aku..

Dania da mampat..eh berat..tak bole nak dukung lelame kang naik muscle aku..kehkeh..


notakecik : esok nak ajar Dania panggil 'makngah'..tak kire !


4 comments:

aNiss :):) said...

olololo...comel nyer dania... tolong kiss kn dia untuk aniss yer =)

MissNadh said...

aNiss :):) : heheh..baikk sok pepagi die bangun ai kiss byk2 dania okeh..:)

kocix! said...

da bley kawen da psnih..
da pndey jge baby..haha

MissNadh said...

hek mu..kau lah kwen dulu..ekeke