kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 19 June 2011

Kau dihatiku selalu

Salam..

Kalau nak cite pasal ayah ni,aku dah pernah cerita dah kat  ENTRY INI dan jugak ENTRY INI HA,kedua-dua ditaip sambil airmata berlinangan..walaupun kalau korang bace akan kate "ek eleh,tak sedih pun?", tapi aku yang rase,hati aku tetibe sebak bila cite pasal ayah..yelaa..even aku tak rapat dengan ayah,sebagai anak mesti ada jugak perasaan sayang walau kita tak reti nak tunjuk..hmm..:(

Ayah terbaikk..jadi sempena hari ayah ni aku nak ucap kat ayah aku walaupun die tak bace pun ni, 'SELAMAT HARI AYAH' semoga ayah sentiasa sihat dan cergas dan panjang umur dan sabar melayan kami adik beradik dan hensem selalu.

Serius aku takkan ucap depan-depan kat ayah aku ucapan hari bapa ni,aku ego..malu,tak reti nak tunjuk semua ni..jadinye aku harap malam ni aku masuk mimpi ayah aku dengan ucapan ni..kekekeke









notakaki : bagi yang sudah tiada bapa,jangan bersedih,bersyukurlah kerana anda masih punya KELUARGA..

4 comments:

cucu umie said...

selamat hari bapa buat ayah sis..semoga dipnjngkan umur dan dimurahkan rezeki

aLieF si Muncung ManiS said...

malu??? haha...comel je...rndhkn sikit ego awk tu k..huhuhu...smoga brjaya masuk mmpi ayh...

SheyPull said...

eh awk follower bertuah la...
ade review sikit pasal blog aawk...:P





JOM singgah blog saya nak...eh betul ke...blog nie?

SiS NaD said...

Salam Nadh...

Sis pun tak pernah wish depan2... Dulu kalau masa study, Sis salu anta kad... Tapi bila dah duduk serumah ni, dah tak wish dah... huhu!~