kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 2 June 2011

Owh..kisah apa dah takde DARA?

Salam

Hot kan tajuk?aku gerenti ramai yang dah tahu dan baca blog seorang gadis budak remaja yang mengaku dirinya tiada DARA?aku duk berblogwalking ni terjumpa satu entry kata pasal budak ni,tapi dia tak bagi hint pulak ke blog budak tu,aishh..aku jenjalan lagi..sekali satu blog ni bagi nama dan tajuk entry budak tu,terus laju aku google..erkkk!

Macam tak percaya,budak sekolah je pun..memula baca gila menyampah,tapi berdasarkan reaksi pengomen yang kebanyakkan duk kutuk maki dia balik,aku rase kesian la plak kat dak kecik tuh..aku gerenti dia akan menyesal tak sudah sebab dah pun terlajak publish entry cenggitu.

Dan macam tak percaya aku sudah khatam baca blog dia,omgeeee!! dan melalui post-post die ni mungkin persekitaran dia yang terlampau-lampau sosial menyebabkan dia jadi camtu..baru 14 tahun dik non..katanya di rogol?dan ex nya tu masuk penjara nak tunggu hukuman gantung?=.=' ok fine no komen bout this.

Follower die kau jangan cakap la..setiap kali refresh naik mendadakkk..sayang tak pasang iklan je,kalau tak gerenti masyukk..hukhuk!

Budak-budak sekarang..aishh..sedih nya kalau mak bapak die baca kan?tak payah canang satu dunia kau takda dara..melalui pemerhatian aku,die budak baru nak up..erkk?pepandai je aku..=.='

Jadi korang yang baru tahu ni nak aku bagi link ke entry budak tu ke?tak sanggup aku nyah..pepandai la korang carik,mesti jumpa punya..tak baik bukak aib orang,padahal die dah pun bukak aib sendrik aduh duhh..

Jadilah manusia yang bijak berfikir.



notakecik : siap ada page haters kutuk maki budak ni kat fesbuk,aishhhh hentikanlah....bimbing btol2,bkn duk maki,kalau yg kene adik korang,tak sedih?

5 comments:

Cik Azizah said...

kesian tu kesian..kita sebagai msyarakat patut bombing dia. bukan nak hentam tulis entry maki2..tak baik tu..mmg salah dia..tapi tak baik la aibkan dia camtu kan..ade sebab knpe dia bpelakuan begitu..peace :)

Bella Bell said...

dah ada page haters kat fb ke?? hmm.. gitu la orang kita ni.. sikit2 page haters kat fb... cuba la bagi nasihat baik2.. adehh... tak tahu la nak cakap apa..

nadh.. awak baca tak entry2 dia yang lain2??serius terkejut saya sebab dia asyik tukar boy je..

tapi tak pe la.. doa je dia mendapat hidayah dari ALLAH.. begitu jugak kita semua.. aminnn :)

keroro said...

hurm mungkin dia kekurangan kasih sayang...

Azroy Kassim said...

Kesian tu mmg kesian. Tp nk ke die dgr nasihat yg penuh kesopanan? Bia je la die sedar snri ble dh besar nanti.

Daya The Sixth ! said...

ISy kesian die kan ..uhuhuhu