kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 13 June 2011

PENGUMUMAN BUAT KORANG SEMUA,wajib bace!

Salam

Makanya aku disini ingin khabarkan kepada anda semua bahawasanya ada satu blog ni yang korang harus jenguk..eh,wajibbb!

Seriously! takut pun ada nih..adohh..tapi demi kesejahteraan bersama moh la kita ke blog baru ini..bagi sokongan dan usha-usha ape yang patut ehh..^^


Wohahaha,takotnyeeee..ape tah aku takut tak tahu la,dah jenguk?ni la sebab aku busy semenjak dua menjak tiga menjak ni..aku telah bergabung dengan my sista buat online bisnes ini..hehe

So kepada sesape mencari shawl dan pashmina murah boleh la gi usha-usha kat situ yer..sokongan anda amat dihargai..ngeh ngeh..kalau aku buat contest bagi adiah shawl korang suka tak?tapi harap maap pada lelaki yer.kami takde jual songkok atau kopiah la pulak..erk!

Harap semuanya lancar..aminnn...


notakecik : jangan gelak! ini serius! kahkahkah nak gelak jugak :p


5 comments:

Miss Ran said...

erk balas la kalau nk

shwl lme da tak beli

Cik Azizah said...

semoga bisnes semakin bkembang maju syg~~

asfira aminuddin said...

wau dah jadi business woman dah u ni. hihi. kalo i bole kasi murah lagi ke dear? hikhik :D

MissNadh said...

thank jijah..

asfira..bolehhh..beli la banyak2,hehe

Kamil Kahar said...

ade x pashmina selain polka dot...