kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 10 June 2011

SAHABAT

*entry jiwang lagi penuh sastera*
Baru tadi kata busy,dah tetibe nak hupdet pulak..sory yer..:p

SAHABAT
kita tahu dia sayang kita,kita tahu dia take care kita
tapi atas kerana nama sahabat tu,ianya tetap akan menjadi sahabat sampai bila-bila..
kenangan-kenangan lalu hanya mampu buat kita tersenyum,kadang rasa bersalah menggamit diri
maaf sahabat

aku tak sempurna,jauh sekali ingin menjadi idaman malaya,.
aku hanya mampu menjadi diri sendiri pabila berada denganmu,ya..itu memang aku,aku!
gelak tawa,bahasa tubuh yang sukar ditafsirkan,tapi aku selesa,mungkin kau memang betul sahabat aku
bukan mungkin tapi MEMANG

tapi sayang..kita dah tak macam dulu,hanya kita yang tahu kenapa
kau dengan cara kau,aku dengan cara aku
kita dah pun berada di dua laluan yang berbeza

jangan persoalkan lagi kenapa aku tinggalkan kau 'terkontang kanting'
jangan persoalkan kenapa aku lebih memilih dia lebih daripadamu
jangan persoalkan kenapa aku tidak menunggumu dulu
jangan persoalkan kenapa aku pilih jalan hidupku begini
jangan plz..sebab hanya satu jawapan aku
kau SAHABAT sehidup semati ku

dengan status sebagai sahabat
hubungan kita akan selamat,Insyaallah.
namun jika apa yang kau katakan menjadi kenyataan
mungkin itu jalan baru buat KITA










notakecik : untuk sahabatku..harap bahagia selalu.

6 comments:

afiqazizan said...

untuk nad juga..semoga bahagia selalu...(:

kocix! said...

salam sahabat...
cewah.

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Sahabat kawin ke? Selamat berbahagia kepada missNadh jua.

Gen2Merah said...

bersahabat biarlah ramai, tapi berpada. semoga kita akan dapat sahabat yang membawa kita ke arah kebaikan..
Salam Ukhuwah kunjung mengunjung ya..

langitbiru89 said...

insyaallah cik nad..^^

asfira aminuddin said...

comelnya entry ni. mmg u sgt menghargai sesuatu friendship. good for you dear =_=