kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 30 June 2011

warkah buat bakal suamiku

Kehadapan bakal suamiku...

Apa khabar wahai bakal suamiku?disini aku mahu minta ampun dan maaf sekiranya warkah berlagu pilu ini menganggu benak dan jiwamu..

Bakal suamiku..

Tahukah engkau yang pabila kita berkahwen nanti aku mahukan sebuah rumah yang membolehkan kita berkebun bersama,eh silap, hanya bakal suamiku yang berkebun, aku tukang tengok sambil minum jus oren,ouh best nyaa..sesungguhnya halaman rumah yang hijau dihiasi bunga-bungaan sangat mendamaikan..

Bakal suamiku..

Sekiranya aku bekerja,aku mahukan bakal suamiku hantar dan ambil ku pergi dan pulang bekerja dengan sebuah kereta swift suzuki sport kaler merah,makanya awek-awek lain tahu yang engkau sudah berbini jadi back off plss..bukannya aku mementingkan diri,tapi aku tidak punya lesen memandu dan hanya mahu lebih waktu bersama denganmu..

Bakal suamiku..

Tahukah engkau,aku idamkan setiap kali bangun tidur aku mahu kan sekuntum mawar merah yang segar berada disisi ku,dengan kad ucapan kecil berupa ayat romantik dari mu..kadang kala kita tidak perlu berkata-kata untuk menunjukkan betapa romantiknya kita,cukuplah dengan perbuatan..ouch !

Bakal suamiku..

Apabila kau pulang dari bekerja aku ku hadiahkan ciuman di dahi mu beserta teh tarik untuk menghilangkan dahagamu,akan ku hidang makanan2 yang ku beli dari mamak kerana aku hanya reti masak sambal tumis,tu pu tak sesedap mama ku masak..

Bakal suamiku..

Aku serba kekurangan yang punya anganan besar, tidak sedar diri bukan? jangan khuatir bakal suamiku,satu yang aku janjikan,akan ku buat kau bahagia dan menaruh seluruh kepercayaan ku hanya padamu..nanti kite masak sama-sama okeh?hehe







Haa...ade sesape nak kawen ngan aku ke pas bace warkah nih?kompom xde. :P

buat bakal suamiku.....jangan coba kau lari lepas bace ini warkah,hee



notakecik : lambat lagi nak kawen oittt,berangan dulu tak pe kan?hekhek

7 comments:

Pojiekyra said...

hehehe mesti ada kalo yang sudi

MissNadh said...

pojiekyra : aminnn,,heheh

afiqazizan said...

amboi suzuki swift ya..dah lama rasanya tak komen kat blog nad..eh xpe2..berangan dulu xpe..hihi..ke mmg dah xsbar nak kawin..hihi.

dya mohamad said...

smoge bakal suami awk bace.insyallah(:
follow awk!(:

MissNadh said...

afiq : heheh,angan2 memang tinggi,heh

dya : harap2..^^ tq singgah sini..

kancil biru said...

ata kai moto kapcai je aci x?hahaha

MissNadh said...

kancil biru : pun bole..pastu kite menabung sesame beli swift k..eh kite??hehe