kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 3 July 2011

TRANSFORMERS - bumblebee sebijik pls..

Salam..

Orang da duk kecoh-kecoh tengok cite ni,aku baru pi tengok semalam..pastu aku tak kira,nak jugak wat entry pasal transformers yang super babomm ni..

Bagi aku movie yang berduration almost 2jam 30 minit ni,aku tak terasa pun lame nye..mungkin sebab aku memang minat cite aksi sebegini,sangat fokus mata aku ke skrin ye..pehh..

Semart siotttt kete-kete robot dalam ni..setiap kali robot-robot tu transform akan otomatik mulut aku berkate.. "waaa...." siyes! terbaik-terbaik..tapi kenape lah Sentinel tu..isk...Sentinel sentinel...

Bumblebee as always funny..hehe..Optimus Prime always cool..love him la..eh eh aku ni..hihi....so from 5star i give 4.9 star..eh mane lagi 0.1 lagi?haa..yang tu sebab megan fox da takde,eh tapi heroin baru die ni pun not bad jugak tau..hot and sexy..plus,why must heroin for transformers sume berbibir tebal dan sexy?ta paham....=.="

BUMBLEBEE..BILA TRANSFORM JADI KETE SPORT KUNING TU..OH MAI OH MAIII....TAPI KUNING NI BUKAN SEBARANG KUNING YE..HUKHUK!

HOT KAN? BIBIR DIE TU..CE TENGOK CE TENGOK..

EH..OPTIMUS PRIME SENYUM KE APE NIH?KIHKIH



notakecik : cant wait for HARRY POTTER pulakkk..ouhhh!

10 comments:

Fyqa said...

xtgk lgi.

haishh jelesssnyee





wuuu

sYafIk-wAy said...

nk tgk tp dah sold out lak . adesss . terpaksalah tgk cte lain .

MissNadh said...

booked online suda syafik..hehe

Dayana Nasir said...

bumble bee cantik kan? kan? suka tengok!!! ini malam selasa dah pergi tengok. haha. semangat!

afiqazizan said...

lum tengok..tapi dgr cite tiket selalu sold out..beli dvd je la nanti..hihi.

d'HeLL said...

smlm g pun sama gak asik sold out je.. last2 tgk citer malay..hehe..

SheyPull said...

optimus prime sebijik..:P



AWK2...AWK BAIK HATIKAN,LEH X VOTE UNTU SAYE...

JOM singgah blog saya nak... eh pilihan raye dah mule ke? kat mane? isk...owh....

NasZ said...

salam kenal...

dah follow awak..

jemput ke blog saya..

MOHD NASER.com

rizaros said...

bumble bee?? comel die..hahhaha .. mcdonald ada :P
>>datang dari gegar blog julai :)
dah follow awk..jom follow sy jgak untuk smangat sy.. maceh2...
rizaros.blogspot.com

kim heeruul said...

tak tgk lagi cerita nie..=(