kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 27 August 2011

serba lengkap dah kot.

Salam

Kejap je, kejapppp je dah nak raya..Ya Allah..pejam celik je kan?nak kiamat..Subhannallah...raya ni apa je yang best bagi aku?erm tak tahu la lagi..sebab so far macam ni macam tu jelah..kalau minggu lepas dok susah hati takde baju raya la takde persiapan la..hah hambekk ko,sekali rezeki aku dapat 4 helai baju raya ! setepekkkk! al-maklum rezeki jangan ditolak..2helai from my mum,sehelai from my sista n one more from my ehemehem :p.tak pernah camni,selalu 2helai je paling banyak..malas nak melampau2..tapi ni dah org bagi kan..hee

Dan tadi pegi Jalan TAR..mak aih..penuh umat manusia..ai tak balik kampong ke duk shoping-shoping lagi nih?semalam pegi Times Square pun bole tahan ramainye..rabu tu pegi Masjid Jamek dan One Utama,still berduyun orang..yang aku ni pun bukan main rajin org ajak kuar je on..huhu..naik melecet kaki aku.

Eh,ade satu mende aku tak lengkap lagi..TUDUNG ! tudung untuk match dengan baju-baju kurung aku tuh..ai..kate tokey tudung,tokey tudung takde tudung?kelakar betul..(kata seseorang kepada aku) kuikui. yela...even dalam bilik ni penuh selendang dan pashmina tapi bosan la beli kat diri sendiri,dah la hari-hari duk tengok tudung same..raye pun nak pakai yang kita jual ke?aduhhhh....nononono....

Dan dengan ini saya..nurnadrah binti........... ingin mengucapkan selamat hari raya,maaf zahir tiada batin kepada rakan-rakan blogger sekalian..pulang beraya sila berhati-hati ok..aku balik kuala pilah,ade yang same kampung tak dengan aku?yeah geng nogoriiiii.. :P




notakecik : berat turun lagi,what the fishhhhhhhhhh !


3 comments:

Ana Farhana said...

wahhh !

berat turum ? nak jugak ! hehe :P

ana raya kt perak, :)

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

haha.. siyes byk tmpt g nk shopping.. last2 x beli pn.. haha

afiqazizan said...

Selamat hari raya aidilfitri nad..maaf zahir dan batin..:)