kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 5 September 2011

Di sebalik kemeriahan hari raya

Disebalik kemeriahan hari raya
terselit sebuah kisah duka yg melanda hati
kisah yang tak perlu di kongsikan
tapi terasa beban menyimpan di lubuk hati

sebuah kisah antara aku, kau dan dia
antara dia,kamu dan aku
sebuah kisah yang belum terungkai
sebuah kisah yang belum berkesudahan




perit hati masihku boleh menahan
tapi sampai bila?
sakit hati masihku boleh bersuka ria
tapi sampai bila?
jiwa menderita masihku tersenyum indah
tapi sampai bila?

bagai disentap, dirobek, disiat sekiranya itu benar terjadi
benar berlaku,
benar menjadi kenyataan dihadapan ku
saat itu sanggup aku menoktahkan semuanya
sanggup aku tinggalkan semuanya
sanggup aku terima hakikatnya

walau berat
walau sakit
walau terguris hati ini

membayangkan dan memikirnya sahaja buatku berlinangan airmata
bukan aku wanita rapuh yang mudah mengalirkan airmata
sebab aku cukup kuatlah aku terpaksa menelan segala duka








notakecik : minta petunjukMu Ya Allah..


see,i'll be back when my heart feeling sad,grrrr






1 comment:

eNcik Lelaki14 said...

mudah mudahan dipermudahkan segala urusan..^^