kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 25 September 2011

Sesuatu yang tak terluah

Salam

Korang pernah tak alami situasi dimana korang nak said something kat seseorang tapi tak terluah or terkata? At the end korang just tukar topik yang tah hape-hape. Aku selalu camni. isk.

Padahal beban dalam hati tak terkata lah..tapi tang nak cakap tu boleh plak tukar fikiran and mende tu tak terucap pon. Penat tau simpan beban camni..erk,apakah?

Ekceli aku memang ada something dalam hati aku yang pada mulanya aku pun tak tahula amende? but at the end aku pun buat la conclusion sendri maybe pasal something ni..and i want somebody to talk to.guess what? i choose him. even i know most of time when i want him to listen to me, he just can't. or its me,who just can't. erk.paham tak?

Tapi tadi aku call die,rase macam nak meluahkan tuh tebal sangat..the first word i said "hello" i cried,what the fish? tapi aku cover,tahukah anda aku seorang yang pandai cover even nangis dalam phone orang tak bole nak perasann?wuuuu..suara aku maintain je..die tanye kenapa semua.aku just cakap " tak ade ape saje je..and tukar topik tanye watpe,katmane semua..waktu cakap tu airmata menitik. die tak notice pun. see ! pandai kan aku cover !

Kawan-kawan? yee..kawan-kawan semua jauh..ekceli lebih best luah kat teman rapat..tapi aku ni bukan jenis senang-senang nak luah kat anybody. mungkin aku akan cerita tapi still mungkin tak abes cerita or masih ada yang terpendam. thats me. lebih suke tanggung sendiri. (kuat la katakannnn....sangat!)

I need shoulder to cry on. somebody? tak puas la nangis sikit-sikit tadi.nak nangis sungguh-sungguh sampai bengkak-bangkak mata. baru puass...best nye la hai kalau bole menangis melalak sambil cite problem kat teman,then teman tu pujuk-pujuk nak tenangkan kite.give their shoulder for me to cry on.. never had that kind of experience.. why?coz i loveeeeee to cry by my self in my room( abes bantal basah =.,=" )




notakecik : ekceli the problem is not that big for me to cry.but still..hurmmm..tahla.


taip petang tadi baru nak publish skang :p

8 comments:

Mat Pintu said...

salam.

aku pun jenis suka tahan cakap gak dulu. Tapi skrang dah dewasa, aku taknak lg hidup dengan menelan semua kata2 aku, aku luahkan...

tapi kalau bab luahan cinta, memang payah nak luah beb. nak dipendam, mahu meletup jantung ni. erkkhh

rockcintan.blogspot.com

MissNadh said...

mat pintu : waa..thankz..:)

Shaherah said...

mungkin die perasan.. tp die x nk tgur.. ade org macam uh.. macam shera.. boleh tahu org tu nangis.. tapi shera tak kan tanye.. shera wat tak tahu.. ^_^

MissNadh said...

sheera : mungkin jgk kan?tp xtahu la..:)

cik fiza said...

kita perlu nangis nad...hehe satu kepuasan bila dapat nangis smpai mata bengkak2..kekeke nahhh! i give u my shoulder to cry on :P

MissNadh said...

yeyy..bule ngs kat bahu kakchikk..:)

eNcik Lelaki14 said...

^^,

wite roses said...

u have my sholder too my dear pren... :(