kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 10 October 2011

Plupp plupp plupp..bunyi terjatuh tangga =.='

Kejadian dirumah aku yang buat aku tergelak..hampeh tol..dengarkan dialog antara adik aku dan mama aku.


adik : ma,tadi kan nurul jatuh tangga kat sekolah tergolek macam ni..plup plupp plupp (siap buat bunyi yang aku tak tahan tuh)


mama : laa..abis tu ade orang tolong tak?


adik : takde.kene gelak je. =.="


Haha..nasib ko la dik..kalau jatuh bangun sendiri.even kawan pun tolong gelak je mampu..:p
masa adik aku buat bunyi plup plup plupp (melambangkan die tergolek kat tangga bertingkat-tingkat) aku sehabis boleh tahan gelak sebab tengah kunyah ape tah..kureng asam.





notakecik : rase tak sedap ati dah hilang..timbul eksaited pulak..kekekke

4 comments:

Ana Farhana said...

cecece, exctd pe nihh ?hihi

MissNadh said...

erk..eksaited sbb emotion macm ape kerap berubah..hihi

Ana Farhana said...

knp komen akk n sy ilang ehh kt blog sy ? pelik! hmm ^^

MissNadh said...

aik hilang?akak xde delete tau..^^
jap nk jenguk blog kamu :)