kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 27 November 2011

Sape bawak kereta lagi cermat?

Salam

Semenjak dua menjak tiga menjak berkecimpung dalam arena pekerjaan ni. masa nak hadap laptop semakin berkurangan, balik-balik terus membute,macam la keje pikul batu-bata kan. =.="

Ok ok ok,apa yang aku nak kongsikan kali ni adalah, pendapat masing-masing tentang lelaki vs perempuan.

  • sapa yang lagi cermat bawak kereta? 

hah ! siapa? siapa?

Ala dah tahu dah kalau lelaki yang bace ni mesti dorang akan kate lelaki la yang paling pandai dalam semua perkara di atas,lagi-lagi tang bawak kereta,kan?itu dusta semata-mata, penat aku bahaskan tentang sape bawak kereta paling cermat dan berkaliber ketika di jalan raya aritu.

Lelaki selalu cakap pompuan bawak slow lah,masuk simpang sesuke hati lah,kereta baru bagi pakai 2bulan dah scratch sane sini la,tapi meh aku nak bagitahu..even macam tu kan..yang selalu eksiden dan mati di tempat kejadian,langgar lori la, LELAKI kan?hahhh...majoriti nye memang lelaki ! biarlah pompuan bawak kete slow ke scratch kan kete sane sini ke.yang penting,tak membawa maut.

SEKIAN

kete masa depan ku (dalam mimpi)


notakecik : frust harimau malaya kalah..tapi takpe..kau tetap dihati.

2 comments:

pha is said...

ala.. laki cermat cara laki, pompuan cermat cara perempuan... ajal maut di tangan Tuhan.. hehehehe

Ana Farhana said...

ppuan la kot.. tp x jugk.. ade jek laki bwk ok.. cme...... hehe