kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 4 December 2011

Dont ask what the meaning of life is. YOU define it

Salam

Arini kene pindah rumah dah,tapi satu hape aku tak kemas lagi,ape bende barang aku tak beli lagi..nampak sangat aku sangat berat hati nak tinggal kan rumah dan family..aku dan rawang memang dah sebati,kalau terpaksa duduk jauh mesti tak terurus diri ni..(hoi macam pantun)

Nak hidup berdikari memang boleh dan percaya pada diri sendiri,tapi nak sesuaikan diri dengan persekitaran dan orang baru buat aku jadi btambah-tambah malas lagi.(aik macam sajak plak dah)

Ya Allah tolong bagi kekuatan pada diri ini untuk melakukan semua ini..sangat down la sekarang..tah pesal tah,lepas ni pegi keje dah kene merempit,harap semuanya selamat,dah lame tak bawak moto oii,,dah kawasan tempat keje tu banyak kereta dan laju-laju pulak tu..aku bab tu takut sikit, adei.

Dengan adanya kawan-kawan dan orang tersayang yang selalu disamping aku,harap aku tak tension la dan bole menjalani hidup baru diluar dengan tenang,tu je aku harap..aaminn







notakecik : everything gonna be alright rite?

3 comments:

Numasara Hana said...

nad pindah mane? xtahu pun... lolx. hati2 bwk moto k..

Ana Farhana said...

akk kne pindah mana ?

* sy dr penang kne pndh rwg balik..xbestt :(

pilot yohan said...

nice quote....yet true indeed...