kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 25 December 2011

Segala Bakal Berakhir

Teman-teman bahagia aku tumpang senyum..

Sekalung tahniah diucapkan kepada teman-teman,sahabat handai yang sudah berkahwin,bakal berkahwin dan bertunang..semoga bahagia selamanya hingga ke akhir hayat.

Keputusan yang diambil diharap membahagiakan kedua belah pihak.tiada hadiah terbaik mampu ku beri selain doa semoga bahagia kalian berpanjangan selamanya.

*******************************************************************************

Gila ahh..kawan-kawan ramai da kawen tahun ni..tahun depan pun ade..merancang betunang pun ade..hmmmpppp terase diri semakin tua.ciskek.

Pastu kan aritu..dalam 2minggu lepas my bf ade cakap "jom kite betunang nak?" dengan nada serius nye..siap bagi tarikh bila,bole pulak aku gelak berdekah-dekah,die da macam pelik tengok aku..baru aku tersedar die memang serius,ok aku dah maluu.terus aku tanye "serius?" dalam sisa tawa lagi..die pun kate dah bincang dengan family die siap dah bagi tarikh bila lagi nak msuk minang,.,,what daa??

Aku jadi ragu-ragu sebab die suke bergurau senda dengan aku..kan aku dah konpius bila masa die serius bila masa die main-main..kehkeh. but this 1 is seriuss..just aku je rase tak sangke kot die nak cakap camtu.padahal bukan tak penah bincang ke hal kawen or tunang..tapi this time sound serious..hmm...

Apepun tunggu jela pengumunan rasmi dari aku...ade tu adela..takde tu jangan tanye kenapee..sekian terima kasih.





notakecik : besday da nak dekat..aku mintak pegi kandang kuceng ngan bf aku..rase-rase die nak tunai ke?kehkeh (ade ke kandang kucen masalahnya? :p

8 comments:

cik fiza said...

yeah yeah nad nak kawin..hehe..jangan lupe inform kakcik ek :P

Numasara Hana said...

yes...! nad nak kawen. baby boy satu plz...

Ariel Pocong said...

walaupn xknl..tp nad kalaw nk kawen nty jemput2 la ariel..:-p

Faiznur Asyura said...

cepat2 tunang..slagi saya masih di cini..hahah..:)

Faiznur Asyura said...

terbaek ar nadh..cepat2!

Faiznur Asyura said...

ye!

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

smpinya hatimu~ :'(

kancil biru said...

tahniah..wish awl2..haha