kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 28 August 2012

Siapa JODOH kita?

Salam..

Macam mane kita nak tahu yang dia JODOH kita? ada ke cara-cara yang boleh dikenalpasti? setelah diselidik, di google,  dan di tilik..memang ade beberapa cara di ajar untuk kita kenalpasti betul ke dia jodoh kita seperti :

  • masing-masing tidak kekok dan serasi bersama
  • tidak kisah akan kisah silam pasangan
  • walau dah lama bersama tak pernah jemu
  • sentiasa ada untuk kita
  • dan bla bla bla..banyak kottt.

Tapi yang musykilnya..bukankah jodoh itu RAHSIA Allah?kita bole tahu ke yang tuuuuut jodoh kita? Istikharah la..yang tu paling penting..kan?







p/s : Setelah sekian lame menyepi diri,kini aku kembali (poyo lebih nih) :p

2 comments:

kocix! said...

bosan tgk blog hang..baliklah!

hahahhahaahha xdelah.wey sudi jgk kau singgah blog aku.ingtkn dah x hengat! kikikikii..aku tahu...ko bz dkt pesebuk kan! merate je muke ang! hahhhaa..

k bai!

Ana Farhana said...

siapa? huu