kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 22 August 2011

susahnya hati, senangnya hati


susahnya hati baju raya tak beli lagi
susahnya hati tak dapat sambung belajar untuk tahun ni
susahnya hati lepas raya ni kene cari kerja
susahnya hati tak dapat tolong family lagi
susahnya hati bilik bersepah penuh pashmina dan shawl
susahnya hati pashmina ada 3helai lesap
susahnya hati berat badan tak nak naik-naik lagi
susahnya hati dengan perangai adik yang degil tahap babuntal
susahnya hati raya dah nak dekat
susahnya hati dah lame tak dapat makan eskrem vanilla dan tutti frutti
susahnya hati bila selalu berfikir bukan-bukan
susahnya hati bila hati kosong tak tahu apa yang di ingini
susahnya hati bila susah hati niii..Ya Allahh.....


senangnya hati rezeki semakin murah
senangnya hati ada dia disamping ku sentiasa
senangnya hati page shawlistaa beauty scarf makin dikenali
senangnya hati kawan-kawan sentiasa menemani
senangnya hati mak ayah tak muak tengok muke aku kat rumah habiskan boreh
senangnya hati tak tahulah ape yang senang tu,,..



tak kisah lah berapa banyak susah hati berapa banyak senang hati tu..aku tetap bersyukur dengan apa yang di kurniaakan Allah s.w.t.
mungkin ada jalan terbaik untuk ku nanti..yang penting kuat dan sabar menempuhi dugaan dan ujian Allah..






notakecik : memang lagi banyak susah hati dari senang hati..tapi tapiiiii..tetap bahagia :)


1 comment:

cik fiza said...

"degil tahap babuntal" tu yang xtahan..hehe
nad...yang penting kita kena kuat..hidup ni tak semudah yang kita sangka..ada manis..ada masam..ada pahit..ada tawar..ada kelat..sume ada ada...
go go chaiyok!!