kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 7 August 2011

Macam-macam jadi. Macam-macam berlaku. Tapi aku tetap begini :)

Salam

Ngenggg...dah seminggu berpuasa aku tak hupdet satu ape pun,kehkeh.penat sangat ape puase sampai nak menaip entry pun malas tahap cipan? (padahal fb hari2 bukak) :P

Bukan la..semenjak dua menjak tiga menjak ni, aku menaip kene ada mood,siyess gedik gile mood aku nih.ngade2 nak kene ade timing plak bile nak menaip.die kene hati duka laraaaa,nak kongsi berita bestt,luahan perasaan tak puas hati malaysia kalah n bla bla bla,baru nk taip..padahal blog ni hari2 je aku masuk dan jenguk,dan aku melawat je kawan2 blogger aku yang lain.just tak hupdet untuk diri sendiri je..hekkkhekk

Aku pun sebenar baru baik demam..amazing gile ! aku kan jenis susah nak dapat penyakit,4hari straight tak tinggal terawikh then hari ke 5 bole pulak demam ngade2.ish. mama aku kate mungkin berjangkit dari ramai2 muslimat kat surau yang memang kebanyakan nye selsema la,batuk la..huhu..tapi aku relax je,demam2 pun puasa tahukkk! bangge dengan diri sendiri..:p. yela,ujian Allah sekecil ni pun tak kan sampai tak bole berpuasa.aku masih larat..:)dan hari ni deria rasa aku hilang !!!! bukan main sedap juadah berbuka dengan ikan pari bakar cicah air asam,bole pulak tekak aku buat hal.yelaaa.orang baru baik demam kannn..adeh.

For now.tak de ape2 penting sangat nak update la.just nak raya ni Alhamdulillah rezeki kat SHAWLISTAA BEAUTY SCARF makin menjadi-jadi...amin amin...:).korang pun kalau nak beli pashmina dan shawl yang murah tahap gilos..singgah la ye fanpage aku tu..seriusss murah ! hhihihi

Dan untuk UPU memang dah buat rayuan tapi macam tak dapat jugakkkk je..:( hurm.takpelah.lepas raya Insyaallah akan bekerja..:)

OK BAI


notakaki : menaip kerana rasa nak menaip laju2.kihkih

5 comments:

mykhalis said...

insyaAllah..rezeki ada di mana mana.. jaga kesihatan k?

afiqazizan said...

alhamdullilah nad sembuh dari demam..tapi bagus lah nad tabahkan hati utk terus berpuasa walaupun demam.

cik fiza said...

nadddddddd...jage dri taw...kakcik sentiasa merindui anda...ngeh3..go go chaiyokk!

MissNadh said...

kak cikkkkkk.. ilebiuuuuuuu

HARITH ISKANDAR said...

wah tabah betul :)
tp itu lah..nk buat ape pun mau ade mood :)