kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 2 July 2011

"Kalau Saya dapat RM300"

kelik banner lelaju kalau nak join..^^

Hai cik safra, selamat berkenalan kite ye..

Kalau saya dapat RM300......

Akan saya beli dengan segera BAJU KURUNG MODEN idaman saya sempena raya nih, dapat sepasang jadilah, saya tengok kat online shop,harganya RM240 ! Melampau kah saya? saya tahu kalau mintak kat ayah gerenti tak dapat sebab mahal nau..wuuu~

Bakinya ada lagi RM60 kan? haa..akan saya cari shawl or pashmina yang kene dengan baju kurung saya tuh..raya ni nak beli shawl or pashmina yang bermutu dan mahal sikit..al maklum asik beli yang borong je..hukhuk!

Saya siyes ni..dapat RM300,memang sangat berbaloi untuk beli apa yang saya nak sangat ni..termakbul niat kalau dapat..huhu


LEBIH KURANG GINI LA DESIGN NYE TAPI LAGI LAWA..LAGI ELEGANT..MEMANG TAK PUAS MATA MEMANDANG..TAPI TAKLEH COPY PLAK..ISKKK

tag


sekian..rase-rase ade ke luck melaram ngan baju kurung berharga RM240?Adehhhh







2 comments:

Bella Bell said...

pehhhh.. rm240 tuh! memang melaram habis la raya ni.. kalah mak datin.. heheheheh!!~


semoga dapat la ea rm300 tu.. good luck dear :)




^^

faisal apardi said...

kalau dapat RM300 nak beli dinar iraq..huhu