kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 10 September 2011

Kumpul memori sebanyak mungkin bersama mereka

kalau boleh hari-hari nak jumpe membe dan lepak bersame mereka
sebab hilang stress tau.serius. bergelak ketawa bersama,walaupun ada musibah,ketawa tetap ketawa.
lepas ni masing-masing berjauhan,buat haluan sendiri,sambung belajar.kerja,kawen,tunang bla bla bla..

kawan.nilai nye memang tak ternilai lah. dengan mereka la kita bergelak,bersedih,berkongsi cerita, melalui hari-hari indah bersama. wahhh..rindu rindu dengan semua kawan-kawan. i wish i can spent my day,all my day with my fren.

pelik kan?patut wish nk besame n spent time dengan bf but i prefer my fren.like seriously yeay. love them.

lain tau keluar dengan membe kemceng dan bf. kalau dengan bf stil bergelak ketawa tapi dalam suasana yang lain. dengan membe bergurau senda dan ragam sorang-sorang yang gegile kita layan memang best. sangat happening. stress pun takde walau hilang henpon.langsung lupe aku hilang henpon.haha

jadi kepada semua,berkawan la,berkawan biar seribu.jangan sebab kita dah bercouple/tunang,kita asik dengan pasanagan kita je.lupe kawan-kawan.all the time nak berkepit..no no no,thats not right. sebab dalam masa kita tak terikat ni lah kita boleh bebas berjalan,bebas keluar dengan kawan..kumpul sebanyak mungkin memori dengan rakan anda.sebab mungkin satu saat tiba-tiba rakan anda tu tiada lagi disisi.







notakecik : anda prefer spent time dengan rakan or pasangan? what. family? gudddd....family the best ! :)

1 comment:

eNcik Lelaki14 said...

yup..itu yang terbaik^^