kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 18 September 2011

Makeup dan Perempuan

Salam

Makeup dan perempuan memang tak dapat dipisahkan,kan? paling koman pun mesti nak berbedak,berlipgloss and whatsoever..serius aku suke tengok perempuan yang tahu cara nak bermakeup ni,tahu dan tak over..berani dan cantek..as for me..aduh,malu je usia dah 22 tahun blusher pun takde. =.="

Bagi aku pakai asas je dah la,bedak n lip balm,tapi kadang-kadang calit jugak la eyeliner yang macam nampak tak nampak jek..eyeshadow? blusher? gincu? maskara? huh,memang tak lah..adei.help me..memang nak sangat pakai tapi macam.erk?tak perlu kot lebih-lebih..huhu.

Dan i now boys pun tak suke perempuan yang makeup tebal-tebal gile kan? tapi pucat sangat pun tak best,betul tak?biasalah kita perempuan naluri nak bercantik tu memang sentiasa ada,just tak tahu,tak reti dan tak pandai je..kalau ade kawan makeupkan aku,aku okay jek.heh

Bukan tak penah ada macam mascara dan gincu tu.tu pun mak tolong belikan,kakak kasi die punye..haha.lawak toi.ok pasni nak kene makeup sikit-sikit..takmo pucat-pucat even ada yang kata natural beauty is better,but sometime we need to be extra berani.lol.




But ekceli ikut tempat jugak la nak makeup ni kan..takkan nak pi pasar nak makeup?huh ! takkan nak pi riadah nak makeup?extra huh! takkan nak pi lepak umah jiran nak makeup? double extra huhhh!

Aku nak beli barang-barang makeup ni?memang tak lah,pow akak aku punye je..kekeke.or suruh die belikan. nak tunggu aku beli sendiri macam kalut je, nak pilih tak reti,lain lah suruh pilih lelaki kacak. err..


  * entry dah taip lame baru nak publish =.="




notakecik : disaat kita berduka,ada yang lebih terseksa jiwa raga nya..bersyukurlah.

4 comments:

hakamah hamyadi said...

samalah,kita dah 24 pun xde gak blusher,eye shadow..huhu..teringin gak nak solek cantik2

MissNadh said...

hakamah : kannn,,sian kite.sob sob..heh

asfira aminuddin said...

i pun pkai celak and lipbalm and bedak compact je. hehe. kang over make up tak lawan plak kan.

Hanis MY said...

huhu tak pandai jugak mekup uwaaa...

salam kenal