kelik kelik

The Gojess ^_^

Wednesday, 5 October 2011

AKU LESBIAN ?

Salam..

Sekali lagi tajuk nak gempak. aiyark !

Ade ciri-ciri lesbo ke aku ni? hampeh tol la..tapi best jugak duk nyakat orang tu..kihkih

Al kisah nye begini,aku ade kenal dengan sorang mamat ni kat fesbuk..chat-chat biase jela,then lelame die ajak couple plak..aku ckp la aku da ade bf,die bole tak pecaya..aku tanye nape tak pecaya? then die jawab " dalam fb awak tak de pun pic dengan bf or mane-mane lelaki?" wahahah ! perlu ke?

Aku kate tak penting kot nak letak,sebab fb adalah personal life aku.even fb bf pun aku tak amik tahu.die tak caye gak...so aku lantak kan jela..tapi still kawan..sambil-sambil tu die duk ayat aku..ala bese la pompuan sonok kot kene ayat..haha.tapi hati aku bukan senang-senang nak jatuh hati.

Then da lame sikit die mintak couple lagi..die kate dengan aku je ade feel,dengan pompuan lain takde feel sebab die da cube..haha ayat kau. aku cakap takmo..pastu kan die kate gini "awak ni lesbian ek?" wahahaha. gelak besar kot aku,siyes this is 1st time aku terima ayat camni..kalau tengok komen-komen kat status fb aku memang aku suke bersayang-sayang dengan kawan-kawan rapat aku..no big deal kan? biase je tuh..tapi mungkin pelik bagi lelaki..kehkeh

Then aku iyekan aje..malas kot layan..die siap mintak pic aku dengan bf aku lagi sebagai bukti,wahaha tak menahan nak bukti bagai..helloooo..so what aku lesbo ke kan? aku memang sayang kawan-kawan perempuan aku macam sayang bf..kehkeh




So skang tak kisah la dalam pikiran die aku ni lesbo ke tak.ape aku kisah? hukkkk




notakecik : haruslah sayang kawan-kawan dulu kannn..:)

5 comments:

Bella Bell said...

hahahahah.. xpe.. janji kita tahu kita ni lurus dan normal..

eNcik Lelaki14 said...

yup..

Novelgurl said...

hehe..hrus.kwn pnting =)

Tasha said...

llki mmg rimas

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

haha... patut la pompan gedik.. pompan ske kne ayat rupenye.. haha

roy slalu pgg tgn technician roy.. xde pn dowg nk ckp roy gay... haha