kelik kelik

The Gojess ^_^

Monday, 3 October 2011

REVIEW : BINI-BINIKU GENGSTER

Salam..

Aku dah tengok movie nih..pesal tah aku tengok..ni sume aku asik kalah one two som la nih..sebelum ni kalah jugak pastu terpaksa tengok RAYA TAK JADI lakonan apek dengan Johan tu..tah pape kan?huuu

Sebelum ni nak tengok JOHNNY ENGLISH,tapi one two som kalah,kene tengok raya tak jadi..nasib kelakar cite nih.pastu semalam,kalah lagi one two som,aku nak tengok FRIGHT NIGHT,tapi kene tengok BINI-BINIKU GENGSTER,,pheww,,...

Bukan lah aku tak sokong industri filem melayu kite nih..tapi kan.kejap je dah keluar kat ASTRO,macam rugi pun ade..belum sampai sebulan tayang dah kuar kat ASTRO FIRST,tak pun kalau sabar sikit raya tahun depan mesti ade..tu la masalahnye dan buat aku malas tengok filem melayu kat panggung.

Tapi so far,cite BINI-BINIKU GENGSTER aku bagi 4.5 bintang.banyak kan?haaa..sebab best dan kelakar dan meletup..ade pulak yana shamsudin yang cumil tu..lagi la aku suke. pastu adegan bertarung yana lagi menyerlah dari intan ladyana..sweet sangat shaheizy sam dalam ni..poyo dan buat aku gelak and rase geram lak..haha

Mungkin ade yang kate movie ni macam movie korea or chinease skit,so what la kan?still best untuk ditonton..otai gile yana shamsudin dalam ni..gengster paling berpengaruh..haha.memang banyak adegan kelakar,ditambah adegan lawan-lawan, dan adegan dungu plus poyo shaheizy sam..:p





So sape tak tengok lagi aku rase tak rugi kot nak tengok..untuk gelak-gelak hilang tension..:)




notakecik : tunggu twilight breaking down dengan sabar..harap tak kalah one two som lagi..huhhh!